تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815237048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئال‌سوسیه‌داد خواهان پس گرفتن ایارامندی از کهکشانی‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئال‌سوسیه‌داد خواهان پس گرفتن ایارامندی از کهکشانی‌ها خبرگزاری پانا: آبی‌وسفیدپوشان باسک آماده‌اند تا هافبک دفاعی پیشین خود را از سفیدپوشان پایتخت اسپانیا پس بگیرند.
۱۳۹۴ شنبه ۳۱ مرداد ساعت 13:28

خبرگزاری پانا+رئال مادرید

به گزارش خبرگزاری پانا، نشریه مارکا مدعی شده است که تیم فوتبال رئال‌سوسیه‌داد تمایل دارد آسیر ایارمندی، هافبک دفاعی پیشین خود را به طور قرضی از رئال‌مادرید به خدمت بگیرد و حاضر است تمام حقوق او را هم بپردازد تا در فصل جدید لالیگا در ورزشگاه آنوئتا توپ بزند.
رئال‌سوسیه‌داد نظر کهکشانی‌ها را درباره انتقال ایارامندی جویا شده‌ است و این احتمال وجود دارد که در 9 روز باقیمانده به پایان بازار نقل‌و‌انتقالات تابستانی، هافبک دفاعی 25 ساله رئالی‌ها به باسک برگردد.
با توجه به پیوستن متئو کواچیچ، هافبک 21 ساله پیشین اینتر به رئال‌مادرید، شانس ایارامندی برای حضور در ترکیب کهکشانی‌ها کمتر از قبل شده است و بالعکس احتمال او برای قبول دو پیشنهادی که از سوی تیم‌‌های سوسیه‌داد و لیورپول دارد افزایش پیدا کرده است.
از قرار معلوم هم‌تیمی‌های پیشین ایارمندی در تلاش هستند که او را برای بازگشت به ورزشگاه آنوئتا ترغیب کنند اما کار آنها سخت است. سوسیه‌داد نه‌‌تنها باید رئال‌مادرید را راضی کند که به جای فروش بازیکن خود، با انتقال قرضی او موافقت کند، بلکه باید بازیکن پیشین خود را برای بستن چشمانش روی فرصت بازی برای یک تیم بزرگ مانند لیورپول متقاعد کند.
رئال مادرید سال 2013 بابت خرید ایارامندی از سوسیه‌داد 38 میلیون یورو پرداخت و به همین دلیل ترجیح می‌دهد که با فروش او حداقل بخشی از این مبلغ را به خزانه‌اش برگرداند.
گفته می‌شود که لیورپول برای خرید ایارامندی حاضر است 15 میلیون یورو بپردازد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن