تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814163535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همسويي ادعاهاي اوباما با منافع رژيم صهيونيستي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ مرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۳۸ق.ظ)
افخم تصريح کرد؛ همسويي ادعاهاي اوباما با منافع رژيم صهيونيستي موج - سخنگوي وزارت خارجه کشورمان در واکنش به ديدگاه رئيس جمهور آمريکا گفت: ادعاهاي تکراري مقامات آمريکا همسو با منافع رژيم صهيونيستي و براي کسب رضايت لابي هاي طرفدار اسرائيل مطرح مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، مرضيه افخم گفت: ادعاهاي تکراري مقامات امريکا که همسو با منافع رژيم صهيونيستي و براي کسب رضايت لابي هاي طرفدار اسرائيل مطرح مي شود، نشانگر ترديد و عمق سردرگمي مسوولان آمريکايي در ترجيح منافع ملي خود است.
سخنگوي وزارت امور خارجه با بيان اينکه سياست خارجي آمريکا به شدت اسير رقابت هاي سياسي و حزبي داخل اين کشور است، افزود: وجه مشترک جنگ طلبان و مدعيان ديپلماسي در آمريکا، تکيه بر ايده هاي موهوم و خطرناک و هراس افکني است، که تاکنون هزينه ها و خسارت هاي جبران ناپذيري را براي جهانيان داشته است و امروز يکي از ريشه هاي اصلي ناامني بين المللي است.
افخم تصريح کرد: رژيم صهيونيستي مهمترين منبع بي ثباتي و گسترش تروريسم در خاورميانه است و حمايت دولت هاي آمريکا از اين رژيم و سياست ايجاد و حمايت از گروه هاي تروريستي و آموزش و تجهيز آنها؛ آمريکا را در موضع متهم قرار داده است.
سخنگوي وزارت امور خارجه با تاکيد بر اينکه جمهوري اسلامي ايران در دفاع از خويش در عرصه هاي سياسي، نظامي و امنيتي محدوديتي را نمي پذيرد، اضافه کرد: تهديد به حمله نظامي خلاف منشور و اصول ملل متحد و موجب مسووليت بين المللي براي دولت و مقامات ايالات متحده آمريکاست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن