تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819760460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سقوط بهاي نفت آمريکا به کمتر از 40 دلار


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ مرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۲۷ق.ظ)
گزارش موج از آخرين وضعيت بازار جهاني انرژي؛ سقوط بهاي نفت آمريکا به کمتر از 40 دلار موج - بهاي نفت خام در جديدترين تحولات بازار انرژي، بار ديگر با کاهش روبرو شد و در همين حين بهاي نفت خام آمريکا به پايين ترين سطح خود در بيش از شش سال گذشته رسيد.
بهاي نفت خام در جديدترين تحولات بازار انرژي، بار ديگر با کاهش روبرو شد و در همين حين بهاي نفت خام آمريکا به پايين ترين سطح خود در بيش از شش سال گذشته رسيد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از رويترز، در حالي که بهاي نفت خام برنت در جديدترين تحولات بازار جهاني انرژي بار ديگر با کاهش روبرو شد، بهاي نفت خام آمريکا نيز به پايين ترين سطح خود از زمان بحران مالي سال 2009 تابحال رسيد.
بدين ترتيب بهاي نفت خام آمريکا در پايان معاملات اين هفته به کمتر از 40 دلار سقوط کرد که بسياري از کارشناسان و تحليلگران، علت اصلي آن را افزايش تعداد چاه هاي نفتي فعال آمريکا و همچنين روند رو به رشد استخراج در ايالات متحده عنوان کرده اند.
بدين ترتيب در جديدترين تغييرات قيمت حامل هاي انرژي، بهاي هر بشکه نفت برنت درياي شمال تحويل ماه اکتبر که پايه بورس لندن است، با کاهش شديد 1 دلار و 16 سنت به 45 دلار و 46 سنت کاهش يافت و به رکورد پايين ترين بهاي نفت خام برنت از سال 2009 تابحال (معادل 45 دلار و 7 سنت) نزديک شد.
در همين حال، بهاي هر بشکه نفت سبک شيرين آمريکا موسوم به «وست تگزاس اينترميديت» که پايه بورس نيويورک (نايمکس) است، براي تحويل در ماه اکتبر، در آغاز معاملات بازار نيويورک به 39 دلار و 86 سنت سقوط کرد که پايين ترين سطح از بحران مالي سال 2009 تابحال به شمار مي رود. با اين وجود در پايان معاملات بازار نيويورک بهاي هر بشکه نفت خام آمريکا با 87 سنت کاهش به 40 دلار و 45 سنت رسيد.
در اين ميان بهاي هر تن نفت گاز با کاهش شديد 11 دلار به 443 دلار کاهش يافت.
از سوي ديگر هر مترمکعب گاز طبيعي با کاهش قيمت اندک 7 سنت به قيمت 2 دلار و 69 سنت به فروش رسيد.
هر گالن بنزين نيز با افزايش قيمت اندک 1 سنت به ارزش 1 دلار و 54 سنت به فروش رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن