تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813106480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری هفتمین نشست علمی در ارتباط با همبودی انسان و جانوران


واضح آرشیو وب فارسی:ایران ایزی تراول:
برگزاری هفتمین نشست علمی در ارتباط با همبودی انسان و جانوران
برگزاری هفتمین نشست علمی در ارتباط با همبودی انسان و جانوران موزه ملی ایران در ادامه سلسله نشستهای با مضمون بررسی ارتباط انسان و جانوران از نگاه باستان‌شناسی، هفتمین نشست علمی خود را طی هفته جاری برگزار می‌کند. 
به گزارش روابط عمومی موزه ملی ایران، این نشست شامل یک سخنرانی با عنوان ” مهر شکارچی: شکاری آئینی برای زایش” از جناب آقای علی هژبری است. آقای علی هژبری، دانش­ آموخته کارشناسی­ ارشد باستان­شناسی از دانشگاه تهران، اکنون در ادارۀ کل موزه ­ها مشغول به­ کار است. وی در فعالیت­های باستان­شناسی متعددی ازجمله آتشگاه ساسانی بندیان درگز، آتشکدۀ ساسانی آتشکوه محلات، آتشکدۀ ساسانی شیان اسلام ­آباد غرب،  شرکت داشته و مقالاتی همچون پیشنهادی جهت تعیین کاربری بنای چارقاپی قصرشیرین، پیکرۀ گچی نویافته از بیشاپور، تحول ساختاری در معماری مذهبی دورۀ ساسانی، آتشکدۀ بازه­ هور و … را منتشر نموده است. علاقۀ پژوهشی او بیشتر در زمینه معماری مذهبی به­خصوص در دورۀ ساسانی است. 
این نشست در روز چهارشنبه ۲۸ آبان ماه، بین ساعت ۱۰ الی ۱۱ در سالن نشستهای تخصصی موزه ملی ایران واقع در خیابان امام خمینی، نبش خیابان سی تیر برگزار می شود. 
شرکت در این نشست برای عموم علاقمندان آزاد است. منبع: خبرگزاری میراث آریا




۹۴/۵/۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران ایزی تراول]
[مشاهده در: www.iraneasytravel.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن