تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820099867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش درآمدهاي مالياتي نقش مهمي در اقتصاد کشورها دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ مرداد ۱۳۹۴ (۱۹:۴۸ب.ظ)
افزايش درآمدهاي مالياتي نقش مهمي در اقتصاد کشورها دارد موج - سازمان توسعه و همکاري اقتصادي اعلام کرده است که درآمدهاي مالياتي نقش مهمي در افزايش سطح استانداردهاي زندگي مردم دارند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، سازمان توسعه و همکاري اقتصادي طي گزارشي اعلام کرده است که افزايش درآمدهاي مالياتي و حصول اطمينان از بسيج منابع داخلي پايدار به افزايش ارائه کالاها و خدمات عمومي و بهبود استانداردهاي زندگي مي انجامد که براي اقتصاد کشورهاي در حال توسعه جنوب شرق آسيا ضروري است.
بر اساس گزارش اين سازمان، آمارها در اندونزي، مالزي و فيليپين نشان مي دهد که نسبت ماليات به توليد ناخالص داخلي به طور پيوسته از سال 2000 در اين کشورها رشد کرده است، امّا؛ در سال هاي اخير نسبتاً ثابت باقي مانده است.
در سال 2013، نسبت ماليات به توليد ناخالص داخلي در اندونزي 13.1 درصد و کمي پايين تر از 16.2 درصد گزارش شده در فيليپين و 16.9 درصد گزارش شده در مالزي بوده است.
سطح مالياتي در سه کشور ياد شده نسبت به کشورهايي که عضو سازمان توسعه و همکاري اقتصادي هستند کمتر است. به طوريکه سطح مالياتي کره جنوبي در سال 2013، 24.3 درصد و ژاپن 29.5 درصد گزارش شده است که بسيار پايين تر از متوسط 34.1 کشورهاي عضو سازمان توسعه و همکاري اقتصادي است.
گزارش سازمان توسعه و همکاري اقتصادي نشان مي دهد که نسبت ماليات به توليد ناخالص داخلي در سه کشور اندونزي، فيليپين و مالزي به طور پيوسته در طول دوره 2013-2000 افزايش يافته است.
طي دوره زماني مورد بحث، نسبت ماليات به توليد ناخالص داخلي در اندونزي، 4.5 درصد، در مالزي 2.3 درصد و در فيليپين 0.5 درصد افزايش داشته است.
گفتني است؛ در همين دوره نسبت ماليات به توليد ناخالص داخلي در کشورهاي عضو سازمان توسعه و همکاري اقتصادي 0.2 درصد کاهش نشان مي دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن