تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820564740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه کرج:روحیه استکبارستیزی و آرمان خواهی ملت ایران کمرنگ نخواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کرج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر روحیه دشمنی ملت ایران با آمریکا، گفت: روحیه استکبارستیزی و آرمان خواهی در ملت ایران کمرنگ نخواهد شد.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج با اشاره به دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی و ایران و تلاش های فراوان برای از بین بردن انقلاب اسلامی از روز اول پیروزی انقلاب، از بعضی از مسوولین خواست تا حرف های دشمن شادکن نزنند زیرا آمریکا درصدد است تا دشمنی با خود را در بدنه ملت ایران سست کند.
وی به اجلاس مجمع جهانی اهل بیت و اتحادیه رادیوها و تلویزیون های اسلامی در ممالک اسلامی که هفته گذشته برگزار شده بود، اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در این خصوص به نکات زیادی اشاره کرده و هشدارهای جدی را به مسوولین و مردم دادند.
وی اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی فرموده اند که دشمنان می خواهند با اختلاف افکنی و نفوذ کار خودشان در ممالک اسلامی را پیش ببرند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: دولت های استکباری و در راس آن ها آمریکا، برای رسیدن به اهداف خود خیلی با حوصله و برنامه ریزی شده عمل می کند و گاها برای رسیدن به مقصود خود طرح های 50 ساله می دهد و برای همین بایستی دشمن و روش های او را بشناسیم وگرنه او بر ما غلبه می کند.
وی با ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
امام جمعه کرج:روحیه استکبارستیزی و آرمان خواهی ملت ایران کمرنگ نخواهد شد






جمعه ، ۳۰مرداد۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن