تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815907578




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علل باخت‌های پرسپولیس چیست؟


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: علل باخت‌های پرسپولیس چیست؟
تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برای چندمین بار برد را با بابخت عوض کرده که از سه موقعیت حریف دو گل دریافت می‌کند که این نشانه خوبی نیست.

علل باخت‌های پرسپولیس چیست؟
 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرخپوشان از لحاظ نحوه بازی کردن فوتبال بسیار پرتحرک و بشاشی ارائه می‌دهد اما در اثر کم‌تجربگی بازیکنان، اشتباهات فردی و داوری نتیجه بازی را به حریف واگذار می‌کند. به هر حال درون فوتبال زیبای پرسپولیس نکات فنی بسیاری وجود دارد.

مورد اول: عدم توانایی در تمام کردن حمله؛ پرسپولیس این توانایی را داشت که موقعیت‌های زیادی را خلق کند و تمام این موقعیت‌هایی که می‌تواند منجر به گل‌های زیادی شود در اثر عدم توانایی بازیکنان حمله در ضربات آخر باعث شد پرسپولیس از یک برد پرگل محروم شود. این کاملا روشن است، اگر توپ‌های پرسپولیس گل می‌شد تعداد آن از انگشتان یک دست هم بیشتر می‌شد.
 
د.مین مورد: در درون فوتبال پرسپولیس یک عجله و هراس از باخت به طور کامل در تیم احاطه شده بود به طوری که همه دستورها بر اساس حمله پایه‌گذاری می‌شد در نتیجه کاملا از اصول دفاعی که شامل تمرکز، پوشش یکدیگر، مراقبت از حریف مستقیم و مسائلی از این دست غافل شده بودند و یکی از دلایل قبول شکست همین متفرق بودن در زمان دفاع بود.
 
مورد دوم: پرسپولیس از دو ضربه ایستگاهی دو گل دریافت کرد و بازی را باخت. ضربه‌ اول در اثر اشتباه مکانی در دفع توپ منجر به گل اول ذوب‌آهن شد و گل دوم که حتی در بدبینانه‌ترین حالت پنالتی نبود توسط بازیکن ذوب‌آهن تبدیل به گل دوم این تیم شد. همان ضربه‌ای که پرسپولیس در آن سوی میدان نتوانست گل کند.
 
سومین مورد: پرسپولیس از لحاظ وضعیت جسمانی نتوانست تقسیم انرژی نماید به همین دلیل دچار نوسانات بدنی شد و شاید این دلیل پنجم یکی از دلایل عمده باخت پرسپولیس در دو بازی گذشته باشد.
 
و مورد پنجم اینکه عدم تغییرات اساسی در زمان تعویض: برانکو نتوانست مانند یحیی گل‌محمدی در خط حمله‌اش موفق عمل کند به طوری که احساس می‌شد مغزش کار نمی‌کند همه این عوامل باخت پرسپولیس را مقابل ذوب‌آهن رقم زد.
 
**زادمهر: ما باید با بدشانسی داوری مبارزه کنیم

عضو هیأت مدیره پرسپولیس در خصوص باخت این تیم گفت: همه بازی هجومی پرسپولیس را دیدند اما، ما از این به بعد باید با بدشانسی و داوری مبارزه کنیم تا پیروز شویم.
 
زادمهر در ادامه عنوان کرد: معتقدم که بازیکنان ما تلاششان را انجام دادند پرسپولیس خوب شروع کرد و موقعیت‌های زیادی هم داشت اما داور با بدشانسی مانع از برد تیم ما شد.
 
وی تصریح کرد: ما از هواداران تشکر می‌کنیم که صبوری کردند و تیم را 90 دقیقه تشویق کردند به طور حتم پرسپولیس در روزهای آینده بهتر خواهد شد و شانس در خانه پرسپولیس را خواهد زد.
 
عضو هیأت مدیره پرسپولیس در خصوص عملکرد داوری گفت: همه آن صحنه را دیدند که خطای بنگر پنالتی نبود به هر حال فغانی داور بازی تمرکز لازم را نداشت و در چند صحنه دچار اشتباه شد بر این اساس کمیته داوران باید در انتخاب داور مسابقه دقت لازم را کند.
 
وی تصریح کرد: بازیکنان ما خوب بازی کردند ما بازی به بازی بهتر می‌شویم همچنین اگر بازیکنان ما تمرکز لازم در ضربات آخر را داشتند ما می‌توانستیم بازی را ببریم اما اکنون حسرت موقعیت‌ها را می‌خوریم به هر حال ما اعضای هیأت مدیره از کادر فنی و بازیکنان حمایت می‌کنیم همچنین تیم ما مردانه باخت و بازی هجومی تیم قابل تقدیر است.
 
وی در پایان درباره جلسه کمیته فنی برای بررسی علل باخت‌های پرسپولیس گفت: هر گونه جلسه‌ای که از سوی کمیته فنی تشکیل شود در جهت حمایت از برانکو خواهد بود همچنین لزومی ندارد که هیأت مدیره تشکیل جسله دهد چرا که همه بازی هجومی و زیبای پرسپولیس را مشاهده کردند.

انتهای پیام/




اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

تاکید مجدد هیات مدیره پرسپولیس بر حمایت از برانکو/ داورانی که عادل نیستند
کاشانی: تاج گفت آن صحنه پنالتی نبود/ پرسپولیس بوی قهرمانی می دهد
چرا برانکو به حرف کریم گوش نداد تا پرسپولیس نبازد؟
مناظره کفاشیان و دادکان؛ هزار پدرسوخته بازی در فوتبال باشد من بلدم!
حمله هواداران پرسپولیس به صفحه بازیکن عصبی پرسپولیس!
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن





۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن