تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820953927




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل پشتیبانی سازمان میراث فرهنگی برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایران ایزی تراول:
مراسم تودیع و معارفه مدیر کل پشتیبانی سازمان میراث فرهنگی برگزار شد
مراسم تودیع و معارفه مدیر کل پشتیبانی سازمان میراث فرهنگی برگزار شد مراسم تودیع و معارفه مدیر کل امور پشتیبانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این مراسم که در سالن فجر این سازمان برگزار شد، سمیع الله مکارم حسینی معاون توسعه مدیریت با اشاره به مشکلات باقی مانده از مدیریت سازمان در سالهای گذشته به ویژه در بخش پشتیبانی اظهار داشت: زمانی که آقای صباحی در سازمان شروع به کار کردند هزینه کرد ها درست انجام نمی شد و اداره کل پشتیبانی در نقش یک حل کننده مشکلات عمل می کرد.
وی با اشاره به عدم اطلاع مدیران سابق سازمان در دولت گذشته از قوانین مالی، ضوابط بودجه ای و موافقت نامه ها افزود: زمانی که کار را شروع کردیم  با توجه به آغاز دولت انتظارات جدیدی نیز ایجاد شده بود که این موضوع کار ما را سخت می کرد.
این مقام مسوول با تاکید بر کاهش بودجه سازمان در سال ۹۲ و تعهدات مالی بسیار زیاد به جای مانده از دولت قبل خاطر نشان کرد: مهمترین اقدامی که در زمان مدیریت جدید در سازمان اتفاق افتاده انجام فعالیت های سازمان در چارچوب قوانین و مقررات قانونی است که اقدامی ماندگار خواهد بود.
حسینی مکارم رعایت قوانین را مهمترین وظیفه مدیران سازمان در بخش های مختلف آن دانست و افزود: مدیر کل پشتیبانی سازمان باید توجه ویژه ای به قانون محاسبات عمومی، قانون برنامه پنجم توسعه، ضوابط اجرایی بودجه سال ۱۳۹۳، تشریفات مناقصه و مزایده داشته باشد تا خللی در انجام فعالیت های سازمان ایجاد نشود.
معاون توسعه و مدیریت سازمان میراث فرهنگی صرفه جویی در بیت المال، تعامل با بخش های مختلف سازمان نظیر ذیحسابی، دیوان محاسبات و سایر دستگاههای نظارتی، حل مشکلات معاونین در چارچوب ضوابط و مقررات و ضابطه مند کردن امور و فعالیت های کارکنان اداره کل پشتیبانی را از مهمترین وظایف مدیر کل جدید این حوزه ارزیابی کرد.
در پایان این مراسم با اهدا لوح و هدایا از زحمات صباحی مدیر کل سابق پشتیبانی سازمان قدردانی و لوح انتصاب محمد رضا عسگر پور مدیر کل جدید امور پشتیبانی توسط حسینی مکارم به وی اعطا شد.
شایان ذکر است تابش، مدیر کل حوزه ریاست، اسماعیل آبادی ذیحساب، عبا باف مدیر کل حراست، خلج حسینی مدیر کل توسعه منابع انسانی و حمید ضیایی پرور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این مراسم حضور داشتند. منبع: خبرگزاری میراث آریا




۹۴/۵/۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران ایزی تراول]
[مشاهده در: www.iraneasytravel.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن