تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820018920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نبايد شادي‌هاي کوتاه‌مدت به مردم هديه کرد/ خانواده‌هاي زير نظر تامين اجتماعي صاحبخانه مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ مرداد ۱۳۹۴ (۱۸:۵۶ب.ظ)
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي: نبايد شادي‌هاي کوتاه‌مدت به مردم هديه کرد/ خانواده‌هاي زير نظر تامين اجتماعي صاحبخانه مي شوند موج - لاهيجان-وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي گفت: تا پايان سال 95 سعي داريم تمام خانواده‌هاي زير نظر تامين اجتماعي صاحبخانه شوند.
به گزارش خبربگزاري موج از لاهيجان، علي ربيعي امروز در جمع بازنشستگان تامين اجتماعي در کانون فرهنگي‌ تربيتي شهيد باهنر لاهيجان و جمعي از شاليکاران و مردم اين شهرستان اظهار کرد: گيلان و لاهيجان تاکنون انسان‌هاي بزرگي را در تاريخ سياسي کشور داشتند که در تحولات بزرگ اجتماعي ايران تاثيرگذار بوده‌اند.
وي با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان انصاري استاندار اسبق گيلان و کريمي معاون عمراني وي تصريح کرد: ترورهايي که هيچ منطقي نداشت موجب شهادت اين عزيزان شد.
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي ادامه داد: زماني که کارمان را آغاز کرديم فضايي توأم با نااميدي حاکم بود و اشتغال به صفر رسيده و آثار تحريم بر زندگي مردم به وضوح قابل رؤيت بود.
وي خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به‌ کار گرفتيم تا واقعيات را به مردم بگوييم و تمام اقدام‌ها کارشناسانه باشد.
ربيعي با اشاره به اينکه بايد براي نسل آينده برنامه‌ريزي کنيم، ادامه داد: نبايد شادي‌هاي کوتاه‌مدت به مردم هديه کرد بلکه بايد با تصميم‌گيري‌هاي مناسب شادي به ملت بخشيد.
وي با تصريح بر اينکه شهر لاهيجان به صورت ذاتي زيباست، يادآور شد: لاهيجان بايد حق بيشتري به لحاظ خدمات و گردشگري داشته باشد.
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي درباره وضعيت چاي تصريح کرد: موضوع چاي براي دولت از اهميت بالايي برخوردار بوده و تاکنون در چهار مرحله اين موضوع مطرح و بررسي شده است.
وي اظهار کرد: درباره بيمه سلامت بخش اعظمي از مردم حاشيه لاهيجان زيرپوشش آن قرار گرفته‌اند و سعي داريم بهترين خدمات را بدون دريافت وجهي در بيمارستان‌هاي کشور ارائه کنيم.
ربيعي به موضوع يارانه اشاره کرد و با بيان اينکه يارانه طبقات پايين حفظ مي‌شود، گفت: مي‌خواهيم امنيت غذايي را در سفره‌هاي طبقات پايين جامعه ايجاد کنيم.
وي با بيان اينکه تا پايان سال 95 سعي داريم تمام خانواده‌هاي زير نظر تامين اجتماعي صاحبخانه شوند، يادآور شد: طرحي را دنبال مي‌کنيم که در يک يا دو سال آينده هيچ فرزند معلولي به دنيا نيايد.
اين مقام عالي وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي خدمات بيمه تکميلي و سفرهاي زيارتي را از جمله خدمات براي بازنشستگان تامين اجتماعي دانست.
وي خاطرنشان کرد: نمي‌خواهيم به مردم آمار دروغ دهيم و تلاش مي‌کنيم معوقات سال‌هاي گذشته مستمري‌بگيران تامين اجتماعي را پرداخت کنيم.
به گزارش موج، وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي امروز از کارخانه توليد شير پگاه گيلان بازديد و خط توليد پنير uf 400 اين کارخانه را براي نخستين بار در کشور افتتاح کرد.
گفتني است روز گذشته نيز استاندار گيلان و وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي از صنايع چوب و كاغذ ايران(چوكا) در شهرستان رضوانشهر و صنايع چوب اسالم در شهرستان تالش بازديد كردند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن