تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820889368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کیسینجر: آمریکا از اشتباهاتش درس بگیرد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
کیسینجر: آمریکا از اشتباهاتش درس بگیرد




هنری کیسینجر، وزیر خارجه سابق امریکا: کشورش نباید پیش از ارزیابی پیامدهای مناقشات بین المللی، مشارکتی در آنها داشته باشد؛ اما واشنگتن از اشتباهات خود درس نمی گیرد.





 خبرگزاری صدا و سیما: هنری کیسینجر در مصاحبه ای با نشریه « نشنال اینترست » از مشکلات آمریکا در زمینه سیاست خارجی این کشور سخن گفت و دیدگاه خود را درباره بحران اوکراین و روابط بین غرب با روسیه بیان کرد.

وی افزود جناح « جنگ طلبان » در واشنگتن، که به هر قیمتی به دنبال « در هم شکستن » دولت روسیه هستند، تا زمانی که پیامدهای سیاست تهاجمی خود را ارزیابی نمی کنند، به این سیاست ادامه می دهند.

وی در ارتباط با شرایط اوکراین گفت بحران اوکراین به تراژدی تبدیل شده است.

به گفته این دیپلمات کهنه کار آمریکایی، فرمولی که در غرب اروپا کار می کند، نمی تواند برای اوکراین به کار برود.

کیسینجر خاطرنشان کرد: «غرب برای به عهده گرفتن احیای اقتصادی یونان مردد است و بدیهی است که قصد ندارد اوکراین را به طرحی یک جانبه تبدیل کند. به این ترتیب، امکان همکاری بین غرب و روسیه دست کم باید در شرایطی بررسی شود که اوکراین متعلق به هیچ بلوک نظامی نباشد.»

وی در پایان گفت: «اگر ما روسیه را به عنوان قدرتی بزرگ در نظر داشته باشیم، باید به دنبال راهی برای تطبیق منافع روسیه و نیازهای خود باشیم.»







تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن