تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820382125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بزرگنمایی نقطه ضعف برجام، حاصلی ندارد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بزرگنمایی نقطه ضعف برجام، حاصلی ندارد
در شرایط کنونی کشور هیچ کاری مهمتر از توسعه و خروج از شرایط بحران نداریم و موضوع هسته‌ای و توافق انجام شده فضا را برای این اقدام به خوبی تسهیل می‌کند.
کد خبر: ۵۲۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷ - 20 August 2015


رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در شرایط کنونی کشور هیچ کاری مهمتر از توسعه و خروج از شرایط بحران نداریم و موضوع هسته‌ای و توافق انجام شده فضا را برای این اقدام به خوبی تسهیل می‌کند.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی در جریان سفر خود به استان فارس و در جلسه ویژه شورای اداری استان با حضور مسئولین استانی و منطقه ای گفت: نظام تصویر درستی در مورد مسئله هسته‌ای گرفت و در این مقطع این یک تصمیم استراتژیک بود و موضوع هسته‌ای مسئله ای نبود که به یک باره در مقابل نظام باشد و کشور در مقابل عمل انجام شده باشد بلکه مسیری که در این باره طی شد با یک درک درست از شرایط و تحقیق و بررسی های فراوان همراه بود.

وی افزود: البته در این قضیه نقطه نظرهایی وجود دارد و من نیز در حوزه شخص بی اطلاعی نیستم و از همین رهگذر نیز مجلس کمیسیون ویژه ای برای بررسی بند بند سند برجام تشکیل داد و همین اتفاق نیز خواهد افتاد.

رئیس قوه مقننه با اشاره به تنوع نگاه به مسئله هسته‌ای گفت: چند نگاه در موضوع هسته‌ای وجود دارد یکی اینکه ما بگردیم و در این مسئله و در بنیاد این سند یک نقطه ضعفی پیدا کنیم و آن را بزرگ کنیم و مردم را نسبت به آن نگران نماییم که برخی رسانه ها همین رفتار را دارند و به نظر من این رفتار و نگاه ما حاصلی برای کشور ندارد اما نوع دیگری نیز می توانیم به مسئله هسته‌ای نگاه کنیم و آن هم این است که بیاییم با برنامه ریزی و بلنداندیشی نیز ببینیم چطور می توانیم از مسئله هسته‌ای و سند برجام حداکثر استفاده را برای رسیدن به اهدافمان ببریم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن