تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816893983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرانی که به روابط عمومی اعتماد نکنند قطعا موفق نخواهند بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس: مدیرانی که به روابط عمومی اعتماد نکنند قطعا موفق نخواهند بود خبرگزاری پانا: مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس گفت: اگر مدیری در استان فارس به روابط عمومی اعتماد نداشته باشد قطعاً در کار خود موفق نخواهد شد و مسئولان روابط عمومی باید امین ترین فرد برای مدیران دستگاه های اجرایی باشند.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۹ مرداد ساعت 10:00

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، دكتر سید آیت الله رزمجو در جلسه شورای روابط عمومی های استان، اظهار داشت: با همدلی، همزبانی و تعامل می تواند جایگاه روابط عمومی را به سطح شایسته خود برسانیم و استان را در مسیری كه باید باشد هدایت كنیم.
وی با بیان این كه روابط عمومی ها به عنوان سخنگو، ویترین و نماینده دستگاه های اجرایی استان فارس باید با معرفی مطلوب استان، زمینه حضور سرمایه گذاران و رفع مشكل اصلی فارس را كه بیكاری است، فراهم كنند، افزود: شیراز به عنوان مهد علم، فرهنگ و ادب دارای ظرفیت های بسیار بالایی است كه وظیفه اصلی در زمینه معرفی این توانمندی ها بر عهده روابط عمومی ها است.
مشاور استاندار و مدیركل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس با تاكید بر این كه در دیدار با مدیران اجرایی استان ارتقای ساختار و جایگاه روابط عمومی ها را مطالبه خواهد كرد، افزود: مدیران باید قبل از اجرای برنامه ها، در حین اجرای برنامه ها و پس از پایان هر برنامه، ارزیابی و نظرات روابط عمومی خود را دریافت كنند.
رزمجو با اشاره به در پیش بودن هفته دولت، خواستار انعكاس مناسب خدمات و تلاش های دولت شد و ادامه داد: یكی از مشكلات استان فارس این است كه اخبار و اطلاعات عملكرد دستگاه های اجرایی تنها در مطبوعات و رسانه های استانی منتشر می شود كه برای رفع این معضل و انتشار اخبار در سطح ملی باید تدابیری بیندیشیم.
وی با اشاره به وجود ظرفیت های قابل توجه علوم انسانی در دانشگاه های استان فارس به ویژه دانشگاه شیراز، با تاكید بر این كه همه افراد در هر جایگاهی نیازمند آموزش هستند، گفت: باید از اساتید برجسته دانشگاه شیراز در زمینه علوم ارتباطی و اجتماعی به منظور ارتقای سطح فعالیت رسانه های استان بهره برداری كنیم.
مشاور استاندار و مدیركل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس با تاكید بر پژوهش محور نمودن حوزه روابط عمومی اظهار داشت: در برنامه های پنج ساله ششم به موضوع علم و فناوری توجه ویژه ای خواهد شد و این موضوع در نامه رهبر معظم انقلاب به روسای قوا مورد توجه قرار گرفته است. بنابراین، با استفاده از این ظرفیت قانونی و با تشكیل كمیته های تخصصی تحقیقاتی می توان برنامه راهبردی با توجه به نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدید ها برای این حوزه تدوین نمود.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن