تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حقّ نصيحت خواه اين است كه به راه صحيحى كه مى دانى مى پذيرد، راهنمائيش كنى و سخن در حدّ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820857038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزیدگان دهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی در یزد معرفی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزیدگان دهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی در یزد معرفی شدند خبرگزاری پانا: آیین پایانی دهمین جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی با حضور رییس سازمان سینمایی کشور با معرفی نفرات برتر در سالن شهید عباس پور برق منطقه ای یزد برگزار شد.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۹ مرداد ساعت 09:35

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا ، این جشنواره در دو بخش اصلی و سبک زندگی برگزار و در مجموع 46 فیلم پس از اکران داوری شد.
هیات داوران در بخش اصلی هیچ اثری را شایسته دریافت جایزه بهترین فیلم این بخش ندانست و جایزه دوم این بخش به سعید نجاتی برای کارگردانی فیلم "صراحی " شامل دیپلم افتخار و مبلغ 40 میلیون ریال اهدا شد.
همچنین جایزه سوم بخش یاد شده شامل دیپلم افتخار و مبلغ 25 میلیون ریال به آقای مهدی سیم ریز برای کارگردانی فیلم چمدان اعطا شد.
این گزارش می افزاید : جایزه ویژه هیات داوران نیز به سعید سلمان روغنی برای کارگردانی فیلم های درهای نزدیک شامل دیپلم افتخار و مبلغ 20 میلیون اهدا شد.
در بخش سبک رضوی جایزه بهترین فیلم بطور مشترک شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ 30 میلیون ریال به رضا فهیمی برای کارگردانی فیلم "کودکان ابری" و سعید روستایی برای کارگردانی فیلم "از طرف آنها" اعطا شد ، هیاتت داوران در این بخش جایزه دوم را به فیلمی اهدا نکرد .
دیپلم افتخار و مبلغ 15 میلیون ریال به امیر توده روستا برای کارگردانی فیلم "جای من رو توی اتاق بنداز"، رضا جمالی برای فیلمنامه "فیلم عروسی مسلم" ، داوود رحمانی برای فیلمبرداری فیلم سه سال و سه ماه و دو روز و مهرداد حسنی برای فیلم "سکوت" اعطا شد.
در بخش مستند هم هیات داوران با تقدیر از فاطمه طوسی به خاطر فیلم
" می لا دو" و دیپلم افتخار سومین اثر برتر جشنواره و مبلغ 20 میلیون ریال به فیلم "سپیده" به کارگردانی عباس سندی اهدا کرد.
دیپلم افتخار دومین اثر برتر جشنواره و مبلغ 30 میلیون ریال به فیلم "دست به مهره "به کارگردانی سید وحید حسینی و تندیس طلایی و دیپلم افتخار و مبلغ 40 میلیون ریال به عنوان اثر اول به فیلم مستند " بخشش مریم" به کارگردانی مهدی شعبانی اعطا شد.
همچنین جایزه ویژه هیات داوران به همراه دیپلم افتخار و مبلغ 10 میلیون ریال به فیلم "شکاف" به کارگردانی محمدرضا مجلسی اهدا شد.
دهمین جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی 25 مردادماه در استان یزد آغاز شده بود و امروز با معرفی برترینهای به کار خود پایان داد.
531 فیلم به دبیرخانه دهمین جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی در استان یزد ارسال شده بود که 46 فیلم توسط هیات انتخاب به مرحله داوری رسید.
این فیلم ها در دو بخش اصلی و سبک زندگی پذیرش شده اند که از این تعداد 18 اثر در بخش مستند، هفت فیلم در بخش داستانی و 21 مورد هم سبک زندگی انتخاب شده بود.
بیشترین فیلم های ارسالی به ترتیب از استانهای تهران، یزد، خراسان رضوی ، اصفهان، مازندران و سیستان و بلوچستان بود.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن