تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813552519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد اقتصادی کشور در گرو توجه به صنعت گردشگری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایران ایزی تراول:
رشد اقتصادی کشور در گرو توجه به صنعت گردشگری است
رشد اقتصادی کشور در گرو توجه به صنعت گردشگری است معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از طرح‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان قم اسداله درویش امیری، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور امروز در بازدید از طرح‌های در دست اجرای استان قم در جلسه مشترک با مسئولان استانی با اشاره به فضای خوب ایجاد شده در مسئولان اجرایی، نمایندگان مجلس و قوه قضائیه پس از شروع کار دولت یازدهم گفت: برای اولین بار در مجلس توانستیم از اعتبارات صندوق توسعه ملی برخوردار شویم و در کنار صنعت و کشاورزی قرار گیریم.
وی با بیان این‌ که روزگاری تخریب آثار میراث فرهنگی برای عده‌ای افتخار بود و توریست‌ها منشأ فساد محسوب می‌شدند گفت: امروز دیگر این نگاه عوض شده است و خوشبختانه هم در بدنه سازمان و هم خارج از آن توجه به مقوله توسعه گردشگری جدی است.
درویش امیری افزود: با توجه به این‌که توسعه صنعت گردشگری نسبت به سایر صنایع سرمایه‌گذاری کمتری می طلبد و اشتغال و سوددهی بیشتری ایجاد می‌کند لذا برای توسعه اقتصادی کشور مسئولیت سنگینی بر دوش سازمان ماست.
معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور اظهار داشت: این مسئولیت سنگین با ساختار و بودجه فعلی سازمان امکان‌پذیر نیست و ما از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انتظار داریم در این خصوص تدبیر لازم را بیاندیشد.
درویش امیری یکی از نقاط ضعف گذشته را عدم توجه لازم به میراث طبیعی کشور برشمرد و گفت: میراث طبیعی مانند تالاب‌های ارزشمند و جنگل‌های انبوه شمال کشور میراثی خداوندی و از نظر درجه اهمیت فراتر از میراث بشری است اما در خصوص حفظ این ذخایر ارزشمند غفلت صورت گرفته است.
وی با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته در سازمان میراث فرهنگی طی یک سال گذشته گفت: در طی این مدت با بررسی مسائل و موانع پیش رو اکثر مشکلات احصا شده و تلاش شده است در برنامه سال بعد و پنج ساله ششم سازمان برای رفع آن‌ها اقدام مقتضی صورت گیرد.
در این جلسه عیسی رضایی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم نیز گزارشی از عملکرد یک ساله اخیر این اداره کل ارائه کرد.
معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در سفر یک روزه خود به قم از موزه در حال احداث انقلاب اسلامی قم و چند کارگاه انگشترسازی بازدید کرد. منبع: خبرگزاری میراث آریا




۹۴/۵/۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران ایزی تراول]
[مشاهده در: www.iraneasytravel.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 332]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن