تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815210472




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارزيابي استقرار اصول اعتبار بخشي در بيمارستان تأمين اجتماعي زاهدان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ مرداد ۱۳۹۴ (۰:۵۸ق.ظ)
ارزيابي استقرار اصول اعتبار بخشي در بيمارستان تأمين اجتماعي زاهدان موج - مدير درمان تأمين اجتماعي سيستان و بلوچستان گفت: با حضور کارشناسان ارزياب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي و دانشگاه علوم پزشکي زاهدان، چگونگي استقرار اصول اعتبار بخشي در بيمارستان تأمين اجتماعي زاهدان، مورد ارزيابي قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي سازمان تأمين اجتماعي، محمدحسين اباذري، مدير درمان تأمين اجتماعي سيستان و بلوچستان، اظهار داشت: اعتبار بخشي بيمارستان‌ها به معني ارزيابي سيستماتيک مرکز ارائه خدمات سلامت با استانداردهاي مشخص است.
وي افزود: استانداردهايي که بر بهبود مداوم کيفيت، محور بودن بيمار و بهبود امنيت بيمار و کارکنان تأکيد دارد، براي تشريح کيفيت خدمات بهداشتي درماني و به عنوان مبناي تفکر آن به کار گرفته مي‌شود.
اباذري تصريح کرد: خط‌مشي مراقبت‌هاي سلامت، تمرکز بر روي اصول بنيادي براي يکپارچه نمودن توسعه سيستم بهداشت و درمان و پويا کردن آن اساس اعتبار بخشي را تشکيل مي‌دهد.
مدير درمان تأمين اجتماعي سيستان و بلوچستان اظهار اميدواري کرد: با بهبود مستمر اعتبار بخشي بتوانيم خدمات شايسته و در شأن بيمه‌شدگان تأمين اجتماعي را ارائه کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن