تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821132706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دومین کارگروه تخصصی رابطین تشکل های مردم نهاد تشکیل شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایران ایزی تراول:
دومین کارگروه تخصصی رابطین تشکل های مردم نهاد تشکیل شد
دومین کارگروه تخصصی رابطین تشکل های مردم نهاد تشکیل شد دومین کارگروه تخصصی رابطین تشکل های مردم نهاد ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان های کشور در قالب ۲ نشست صبح و بعدازظهر با شرکت ۲۷ استان و با حضور مرتضی رمضانی مدیر کل دفتر امور مجامع و تشکل های مردم نهاد سازمان در سالن فجر ساختمان ستاد مرکزی سازمان برگزار شد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مرتضی رمضانی مدیر کل دفتر امور مجامع و تشکل های مردم نهاد در این نشست ضمن تاکید بر لزوم بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندی های سمن های استانی در فعالیت ها بر نقش پر رنگ سمن ها در چشم انداز برنامه ها و سند برنامه ششم سازمان تاکید کرد.
محمد میثم وره چهر معاون دفتر امور مجامع و تشکل های مردم نهاد نیز در رابطه با چگونگی ارزشیابی سمن ها و حمایت از آنها توضیحاتی را مطرح کرد.
عباسی معاون دفتر امور مجامع و تشکل های مردم نهاد نیز در خصوص نحوه تشکیل و مدیریت خانه تشکل های مردم نهاد مطالبی را بیان کرد.
 در این نشست یک روزه رابطین تشکل‌های مردم‌نهاد با چگونگی بهره برداری از سایت تخصصی دفتر امور مجامع  و تشکل های مردم نهاد (omtm.ir) آشنا شدند. 
همچنین شرکت کنندگان در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد  ادارات کل استانی  در حوزه تشکل‌ها و بررسی موانع و راهکارهای حل آنها را با حضور مدیر کل امور مجامع و تشکل های مردم نهاد مورد بررسی قرار دادند.
 بررسی مولفه ها و شاخص های ارزیابی سمن ها به انضمام شیوه نامه تکمیل آن و بررسی شیوه نامه تشکیل و بهره برداری از خانه تشکل ها، تفاهم نامه وزارت کشور از دیگر موضوعات این کارگروه بود. منبع: خبرگزاری میراث آریا




۹۴/۵/۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران ایزی تراول]
[مشاهده در: www.iraneasytravel.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن