تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کمترین کفر این است که انسان از برادرش سخنی بشنود و آن را نگه دارد تا او را با آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801556078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش فروش بلیت مسابقه پرسپولیس - ذوب آهن


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: پیش فروش بلیت مسابقه پرسپولیس - ذوب آهن
بلیت مسابقه پرسپولیس تهران - ذوب آهن اصفهان، از هفته چهارم لیگ برتر برای پیش فروش در سامانه الکترونیکی قرار داده شد.
به گزارش نامه نیوز، علاقمندان برای خرید بلیت بازی‌های این ورزشگاه می‌توانند ازطریق سامانه   www.footballeticket.ir به 2 روش  کارت ملی و با استفاده از کارت عضویت الکترونیک بلیت خود را تهیه کنند.

 تماشاگران تیم ذوب آهن نیز که دارای کارت عضویت نیستند، می‌توانند از طریق کارت ملی و در سامانه بلیت فروشی ، بلیط این مسابقه را خریداری کنند.

 اولویت پیش خرید بلیت مسابقات با دارندگان کارت ‌بلیت بوده و از نظر هزینه خرید بلیت، به این گروه تا 25  درصد تخفیف داده خواهد شد.

 اشاره به این نکته ضروری است که اگر به هر دلیلی زمان و تاریخ مسابقات تغییر کند، بلیت مسابقه‌ای که خریداری شده به قوت خود باقی خواهد ماند و در تاریخ و زمان جدید قابل استفاده خواهد بود.

علاقمندان می‌‏توانند، بلیت خود را از طریق کارت ملی خود نیز خریداری کنند، ولی تخفیفی برای این گروه در نظر گرفته نخواهد شد. ارائه کارت ملی برای این گروه در روز مسابقه الزامی است.


منبع: فارس


۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن