تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819706335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نعمتي از ليست مسابقات جهاني آلمان خط خورد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مرداد ۱۳۹۴ (۱۷:۱۱ب.ظ)
نعمتي از ليست مسابقات جهاني آلمان خط خورد موج - ترکيب تيم ملي تير و کمان جانبازان و معلولين اعزامي به رقابت‌هاي جهاني آلمان اعلام شد.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از فدراسيون ورزش‌هاي جانبازان و معلولين، مجيد کهتري، رئيس انجمن تير و کمان جانبازان و معلولين، در خصوص آمادگي کمانداران ملي‌پوش گفت: 80 درصد از اعضاي تيم ملي با آمادگي کامل به آلمان مي‌روند و باقي نفرات نيز طي روزهاي باقي‌مانده و با تلاش مضاعفي که دارند، به آمادگي قابل قبولي خواهند رسيد.
وي افزود: تيم ملي با ترکيب ابراهيم رنجبر، غلامرضا رحيمي (ريکرو)، هادي نوري و شهاب ريحاني (کامپوند)، مجيد کاکوش کلاس W1 (کامپوند)، راضيه شيرمحمدي، محدثه کهنسال (ريکرو)، سميه عباسپور و فرزانه عسگري (کامپوند) عازم آلمان خواهد شد.
رئيس انجمن تير و کمان ادامه داد: ملي‌پوشان کشورمان علاوه بر شرکت در مسابقات انفرادي کامپوند و ريکرو، در مسابقات ميکس اين دو رشته نيز شرکت مي‌کنند و چنان چه از مسابقات ميکس موفق به کسب سهميه شوند به صورت خودکار سهميه آنها در انفرادي نيز مسجل خواهد شد.
وي در ادامه گفت: رقابت‌هاي جهاني تيروکمان معلولين آلمان رويدادي بسيار حساس است و شرکت 50 کشور با 280 نماينده اين مطلب را تأييد مي‌کند. رقابت بسيار سنگيني در انتظار تمام کمانداران است و همه با آمادگي کامل براي کسب سهميه پارالمپيک ريو به اين رويداد ورزشي مي‌آيند.
کهتري در پايان اعلام کرد: کمانداران تيم ملي روز شنبه، 31 مرداد، تهران را به مقصد اشتوتگارت ترک خواهند کرد و از آنجا به شهر دوناشينگن، محل برگزاري مسابقات اعزام مي‌شوند.
سرپرستي کاروان اعزامي ايران به اين مسابقات بر عهده مجتبي قربان‌حسني است و مجيد کهتري به عنوان مدير فني، نيکولاويچ ،مصطفي حبيبان و کلثومه غلامي به عنوان مربي، در کنار تيم حضور خواهند داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن