تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819056917




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ازتمام ظرفیت دولت ومردم برای افزایش مشارکت درانتخابات استفاده می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندارکرج دردیداربانمایندهو لی فقیه دراستان البرز: ازتمام ظرفیت دولت ومردم برای افزایش مشارکت درانتخابات استفاده می کنیم خبرگزاری پانا:فرماندارکرج گفت: با تمام توان در برگزاری انتخابات تلاش خواهیم کردتا از آراء مردم، حفظ حرمت و حقوق کاندیداها صیانت کنیم.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۸ مرداد ساعت 13:57

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگارپانا، محمدتقی ایرانی فرماندار ویژه شهرستان کرج در دیدار صمیمی مسئولین و مدیران فرمانداری این کلانشهر با آیت الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه شهر کرج ، ضمن تبریک ایام دهه کرامت و همچنین گرامیداشت سالگرد ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: فرمانداری ویژه شهرستان کرج، با تمام توان در برگزاری انتخابات تلاش خواهد کرد تا با صیانت از آراء مردم، حفظ حرمت و حقوق کاندیداها و ایجاد فضای مناسب برای حضور تمام جریانات فکری درون نظام، کارگزار خوبی برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان باشد تا به اعتماد عمومی که نسبت به دولت تدبیر و امید وجود دارد خدشه ای وارد نشود. وی افزود: دولت، تصمیم دارد با آرامش و اعتدال به وظایف خود عمل کند. چرا که امروز بعد از گذشت سی وشش سال از عمر با عزت انقلاب اسلامی، نظام به این پختگی و جایگاه رسیده است که به جای عصبانیت و تنش، با عقلانیت وقانون حرف حق خود را به کرسی بنشاند. ایرانی، به فعال شدن کمیته های زیر مجموعه در ستاد انتخابات شهرستان کرج اشاره کرده و گفت: اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات در دست انجام است و تلاش ما بر این است که ضمن ایجاد فضای آزاد برای حضور تمام کاندیداها از جریانات مختلف فکری، توصیه های لازم را به آنها داشته باشیم تا با پرهیز از بزرگنمایی، سیاه نمایی و توهین و تحقیر دیگر کاندیداها، در فضایی رقابتی به ارائه برنامه های خود بپردازند. فرماندار کرج افزود: ما از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی انتظار داریم بر مدار اخلاق و قانون حرکت نموده و از ایجاد التهاب تصنعی پرهیز نمایند. مردم ما بسیار آگاه هستند و در تشخیص توانایی افراد قطعاً تحقیق خواهند نمود. معاون استاندار البرز خطاب به نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر کرج گفت: ما به شما  قول می دهیم تا با همکاری کلیه دستگاه های اجرایی و انتظامی،  انتخاباتی سالم و در چارچوب قانون برگزار نماییم و از تمام ظرفیت دولت و مردم برای افزایش مشارکت در این دوره استفاده نماییم. لیکن در شرایط فعلی که تبلیغات علنی انتخابات خلاف قانون است از کاندیداهای احتمالی انتظار رعایت قانون را داریم و در آینده ای نزدیک از همه کاندیداهای احتمالی دعوت خواهیم کرد و در خصوص رعایت قانون انتخابات با آنان جلساتی خواهیم داشت.

اقتدار نظام با توافق هسته ای افزایش یافته است فرماندار کرج، در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی پس از توافق هسته ای اشاره کرده و گفت: دنیا امروز نسبت به آرمان ها و سیاست های جمهوری اسلامی نگرش جدیدی پیدا کرده است که حاصل آن ایجاد رضایت عمومی و آرامش در جامعه ما بوده است. ضمن اینکه همه واقفند که تمام عملکرد دولت و تیم مذاکره کننده در چارچوب منویات مقام معظم رهبری و با نظارت ایشان صورت گرفته است. وی افزود: تیم مذاکره کننده که مورد حمایت مقام معظم رهبری ، دولت و ملت بود با شجاعت توانستند که با حفظ حقوق ملت ایران برای اولین بار کشورهای غربی را وادار به پذیرش حقانیت نظام اسلامی نمایند و سبب رضایت مردم و اقتدار کشور شدند. صبوری مردم در شرایط دشوار کمبود نقدینگی ستودنی است فرماندار کرج در ادامه به شرایط دشوار کاهش قیمت نفت و کمبود اعتبارات دولتی در کشور اشاره کرده و گفت: دولت ،امسال تنها با 24 میلیارد دلار ، کشور را اداره می کند و در این شرایط دشوار، صبوری مردم و به ویژه کارمندان دولت ستودنی و نشان دهنده وفاداری آنان به نظام است.
وی ابراز امیدواری کرد با تکیه بر توانایی های داخلی و اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی بتوانیم از شرایط پس از تحریم نهایت استفاده را به نفع توسعه کشور داشته باشیم. طبیعت ، سوء مدیریت دولت ها و نامناسب بودن الگوی مصرف عوامل اصلی خشکسالی است فرماندار کرج در بخش دیگری از سخنان خود، به موضوع بحران خشکسالی درکشور اشاره کرده و گفت: سه عامل در ایجاد خشکسالی و تسریع روند آن موثر بوده است که این سه عامل ، تغییرات اقلیمی و طبیعی شامل گرم شدن تدریجی هوا و کم شدن منابع آبی، سوء مدیریت دولت ها در بهره برداری بهینه از منابع آب به خصوص در موضوع استفاده در کشاورزی و عدم اجرای آبیاری مکانیزه و همچنین نامناسب بودن الگوی مصرف آب در خانواده ها بوده است.
وی تاکید کرد می بایست موضوع بحران آب جدی گرفته شود. مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند و آب را بیهوده هدر ندهند. مسئولین نیز اقدامات کاربردی برای مدیریت مصرف آب انجام دهند تا بتوانیم بحران آب را مدیریت کنیم. وی در پایان به ارائه گزارشی از عملکرد ادارات شهرستان کرج با مدیریت و نظارت فرمانداری کرج، در خصوص بحران به وجود آمده در زمان وقوع سیل سیجان پرداخت. وی عملیات امداد و نجات، پاکسازی معابر و نهرهای داخل و خارج روستای سیجان، لانیز، آسیاب درگاه و تکیه سپهسالار را با امکانات محدود و تلاش های شبانه روزی همه دستگاه های اجرایی استان و شهرستان، کم نظیر توصیف نموده از حمایت های امام جمعه محترم کرج نیز تقدیر و تشکر نمود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن