تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821115614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به علت توجه نکردن به حرف روحانيت کودتاي 28 مرداد اتفاق افتاد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۱ق.ظ)
به علت توجه نکردن به حرف روحانيت کودتاي 28 مرداد اتفاق افتاد موج- آيت الله «علم‌الهدي» تأکيد بر اين‌که نفرت از آمريکا و استکبار اصل اصيل انقلاب اسلامي است که عزتمان بر آن استوار است، خاطرنشان کرد: کودتاي 28 مرداد يک پيام بزرگ براي مسوولان کشور داشت و آن اين‌که اگر گوش به حرف روحانيت ندهيم و اعلام خطر آنان را متوجه نشويم، سقوط مي‌کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، منطقه خراسان، آيت الله «علم‌الهدي» در جمع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوي برگزار شد با اشاره به کودتاي 28مرداد گفت: هرسال دهه آخر مرداد يادآور خاطره برجسته و عبرت‌آموز 28 مرداد و کودتاي شيطاني آمريکا و سلطه ربع قرن نابکارانه شاه بر اين مملکت است.
وي با بيان اين‌که نتيجه کودتاي 28 مرداد اين است که ملت ما هيچ وقت نبايد به آمريکا اعتماد بکند،‌ تصريح کرد: در آن زمان مصدق که در مبارزه با انگليس بود تصميم گرفت تا به يک قدرت بين‌المللي پناهنده شود و به‌عنوان فرار از استعمار انگليس به آمريکا پناه برد.
عضو مجلس خبرگان رهبري ادامه داد: او با آمريکا مراوده برقرار کرد و بنا شد تا نفتي که قرار بوده انگليس بفروشد به آمريکا بفروشد و با اين کار مصدق سلطهٔ آمريکايي‌ها به‌وسيله شاه خائن در کشور مسلط شد.
علم‌الهدي خاطرنشان کرد: ماجراي کودتاي 28 مرداد عبرتي است که هيچ وقت با هيچ توافقي و با هيچ شرايطي به آمريکا آ عتماد نکنيم.
وي خاطرنشان کرد: از کودتاي 28 مرداد تا فتنه 88 قريب به 60 سال طول مي‌کشد اگر کارنامه برخورد شصت ساله آمريکا با ايران را بررسي کنيم مي‌بينيم که مردم ما در هر زمان با حضور خود مزدوران آمريکايي را از کشور بيرون ريختند.
علم‌الهدي فتنه 88 را نسخه برداشته شده از سوي کودتاي 28 مردادماه براي ثبات نظام دانست و افزود: اگر بنا باشد در کره زمين دشمنان ملتمان را شناسايي کنيم جز آمريکا مردم ما هيچ دشمني ندارند.
وي در خصوص توافق هسته‌اي کشورمان با 1+5 گفت:‌ ما به عزيزان خودمان در تيم مذاکره‌کننده معترض نيستيم. آنان سربازاني بودند که به جبهه مذاکره رفتند. اين‌که در دوران پساتوافق دولت مي‌خواهد چه کار کند و چگونه به وضعيت اقتصادي مردم رسيدگي کند خودش مي‌داند چون دولت منتخب مردم است و مجلس هم پيگير کارهاي اوست. اما چيزي که براي ما مهم است رفتار آمريکايي‌هاست.
علم‌الهدي با اشاره به مصاحبه وزير امور خارجه آمريکا درباره توافق هسته‌اي با ايران اظهارکرد: جان کري در اين مصاحبه اذغان کرده است که اگر ما توافق را امضا نمي‌کرديم ديگر ارز واحد اصلي دنيا نبود.
وي ادامه داد: تحريم‌ها ما را مستأصل نکرده است و آمريکايي‌ها مستأصل کرده؛ چراکه همه کشورهاي دنيا حاضر نبودند خود را از انرژي ايران و هفتاد ميليون بازار آن محروم کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن