تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 12 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813630584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش آرامش روانی جامعه با گسترش فرهنگ حجاب


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


افزایش آرامش روانی جامعه با گسترش فرهنگ حجاب استان‌ها > البرز - رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: دین اسلام بر حفظ ارزش‌های زن تأکید دارد و با حجاب، آرامش روانی برای زن و جامعه تأمین می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پايگاه خبري پليس، حجت‌الاسلام و المسلمين مهدي خضري، رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان البرز، اظهار کرد: بانوان محجبه بايد در مسائل اجتماعي حضوري پررنگ داشته تا با کلام مناسب بتوانند در مسئله گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و امر به‌معروف و نهي از منکر تأثيرگذار باشند.
وي با اشاره به اهميت جايگاه حجاب در جامعه امروز، افزود: دشمنان اسلام با طراحي توطئه‌هاي متعدد مي‌خواهند حجاب را در جامعه کمرنگ کرده و نگاه ابزاري به بانوان را ترويج دهند که اين مسئله معضلات فراواني را به همراه دارد.
اين مقام مسئول تأکيد کرد: در هشت سال جنگ تحميلي بهترين جوانان اين مرز و بوم خون خود را فدا کردند تا درخت انقلاب اسلامي تنومند و استوارتر شود و براي ما نعمتي بزرگ به نام عفاف و حجاب باقي گذاشتند که بايد امروز مانع پايمال شدن يادگار اين عزيزان شويم.
حجت‌الاسلام خضري در پايان سخنان خود حجاب را سپري مستحکم در برابر تهاجم فرهنگي دشمنان دانست و گفت: رعايت فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه آرامش رواني و حفظ ارزش‌هاي انساني را به همراه دارد؛ چراکه باعث کاهش زمينه گناه، بروز انحرافات و ناهنجاري‌هاي اجتماعي مي‌شود.

کلید واژه ها: استان البرز -




چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 11:19:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن