تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813306237




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به حساب کشاورزان 88 هزار و 693 ميليارد ريال واريز شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۹ق.ظ)
به حساب کشاورزان 88 هزار و 693 ميليارد ريال واريز شد موج - سخنگوي طرح خريد تضميني گندم گفت: از ابتداي شروع طرح خريد تضميني گندم توسط بانک کشاورزي، تاکنون 7 ميليون و 617 هزار و 56 تن گندم از کشاورزان خريداري و به ازاي آن 88 هزار و 693 ميليارد ريال از طريق سامانه مکانيزه اين بانک به حساب آن‌ها واريز شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، حشمت الله نظري افزود: تأخير غيرطبيعي در پرداخت وجه گندم خريداري به کشاورزان رخ نداده است.
وي با اشاره به اين که بانک کشاورزي در جريان پرداخت وجوه خريد تضميني گندم تنها يک عامل است، گفت: منابع اين خريد تضميني هم از سوي بانک و هم از سوي دولت تأمين مي‌شود، بنابراين پرداخت وجوه کشاورزان به تأمين کامل منابع بستگي دارد.
نظري ادامه داد: از ابتداي شروع طرح تاکنون 7 ميليون و 617 هزار و 56 تن گندم از کشاورزان خريداري و به ازاي آن 88 هزار و 693 ميليارد ريال به آن‌ها پرداخت شده است.
وي با بيان آن که هزار و127 مرکز خريد تضميني گندم در سراسر کشور فعال هستند، اظهار داشت: تاکنون 62 هزار و 283 ميليارد ريال از سوي سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور بابت خريد تضميني گندم به حساب بانک کشاورزي واريز شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن