تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از آدم بد اخلاق توبه نمى‏پذيرد. عرض شد: اى رسول خدا، چرا؟ فرمودند: چون ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820801600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست سران فرانسه، آلمان و اوکراين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مرداد ۱۳۹۴ (۸:۵۵ق.ظ)
فابيوس خبر داد؛ نشست سران فرانسه، آلمان و اوکراين موج - روساي جمهور فرانسه و اوکراين به همراه صدر اعظم آلمان هفته آينده نشستي مشترک را در برلين برگزار خواهند کرد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، وزير امور خارجه فرانسه روز سه شنبه (27 مرداد) اعلام کرد فرانسوا اولاند، رئيس جمهور اين کشور، پترو پوروشنکو، رئيس جمهور اوکراين و آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان، دوشنبه هفته آينده، نشستي را در برلين با هدف توقف خشونت هاي جديد در اوکراين ترتيب خواهند داد.
با افزايش درگيري هاي نظامي در بخشي از مناطق مرزي اوکراين و کي يف، دو سرباز و چندين غيرنظامي کشته شدند که اين امر موجب نگراني ها از نقض آتش بس در اوکراين شده است.
منطقه کريمه در مارس سال 2014 به دنبال برگزاري همه پرسي جدايي از اوکراين که اکثر ساکنان اين منطقه به آن راي دادند، با امضاي موافقتنامه ضميمه قلمرو روسيه شد.
ولاديمير پوتين هم که طي دو روز اخير به منطقه تازه الحاق شده کريمه به روسيه سفر کرده، با بي پايه و اساس خواندن اعتراض پترو پوروشنکو، رئيس جمهور اوکراين، به اين سفر، الحاق اين منطقه به روسيه را يک موضوع پايان يافته تلقي کرد.
بيش از 6 هزار و 500 نفر در درگيري هاي اوکراين که از آوريل سال گذشته و بعد از پيوستن کي يف به روسيه شدت يافت، کشته شده اند.
فابيوس با ابراز نگراني از وضعيت شرق اوکراين اعلام کرد، بايد هرچه زودتر با توقف درگيري ها، سلاح ها از اين منطقه خارج شده و فرايند انتخابات در شرق اوکراين اجرايي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن