تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب شود و غمش از بين برود بايد گره از كار گرفتارى باز كند....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816299295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن‌ زیر سایه خورشید در شهرستان جم برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش خبری تصویری مهر؛
جشن‌ زیر سایه خورشید در شهرستان جم برگزار شد

جشن زیر سایه خورشید شهرستان جم


شناسهٔ خبر: 2886888 - چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸
استانها > بوشهر

بوشهر - ویژه برنامه‌های جشن زیر سایه خورشید با حضور خادمان حرم مطهر رضوی در شهرستان جم برگزار شد. به گزارش خبرنگار مهر، هشت تن از خادمان حرم مطهر رضوی روز سه‌شنبه وارد شهرستان عسلویه شدند و ویژه برنامه‌های جشن زیر سایه خورشید را در استان بوشهر آغاز کردند.حضور در پالایشگاه گاز فجر جمشهرستان جم میزبان نخستین برنامه‌های جشن زیر سایه خورشید بود که خادمان رضوی ابتدا در پالایشگاه گاز فجر جم حضور یافتند.مسئول عملیات اتاق پالایش فجر جم عصر سه‌شنبه در بازدید خدام رضوی از اتاق کنترل مرکزی پالایشگاه گاز فجرجم اظهارداشت: در زمستان‌ گذشته در این پالایشگاه ۱۲۵ میلیون متر مکعب گاز تولید شده است.
http://media.mehrnews.com/d/2015/08/19/4/1799399.jpg
علی شیر اعتمادی با بیان اینکه امروز ۶۰ میلیون متر مکعب گاز تولید شده است، ادامه داد: متوسط تولید زمستان ۱۱۰ میلیون متر مکعب است.بازدید از خانواده بیمار و ایتام شهرستان جمخادمان رضوی در ادامه برنامه‌های خود با خانواده یکی از بیماران و ایتام شهرستان جم دیدار کردند.معاون توانمندسازی کمیته امداد شهرستان جم گفت: طلعت رویدل مدت شش سال است که در روستای کوری حیاتی دچار بیماری کلیوی است و دیالیز می‌شود.محمو آهن‌جان افزود: هر هفته مبلغ ۴۵۰ هزار تومان برای ایاب و ذهاب نامبرده به شهرستان کنگان هزینه می‌شود.وی اضافه کرد: این خانواده تحت سه فرزند دختر تحت تکفل دارد و واقعا با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند؛ هر چند در قطب انرژی کشور قرار داریم اما هیچ خدماتی نسبت به این قشر صورت نمی‌گیرد.
http://media.mehrnews.com/d/2015/08/19/4/1799401.jpg
حضور خدام رضوی در منزل خانواده‌های بهزیستی جمخادمان رضوی در ادامه برنامه‌های خود در شهرستان جم به دیدار یکی از خانواده تحت پوشش بهزیستی این شهرستان رفتند.خاور احمدی سرپرست و مادر خانواده گفت: دارای چهار فرزند هستم که سه نفر از آنها دچار معلولیت جسمی حرکتی هستند.بنا به این گزارش، شهرستان جم دارای ۲۴۰ نفر مددجوی امور اجتماعی به عنوان زن سرپرست خانوار و تعداد ۶۰۰ نفر معلول در حوزه توان‌بخشی است.
http://media.mehrnews.com/d/2015/08/19/4/1799402.jpg
دیدار با خانواده مددجوی کمیته امدادخدام رضوی همچنین با حضور در جمع خانواده یکی ار خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد جم برای تمام محرومان جامعه دست به دعا برداشتند و صلوات ویژه امام رضا (ع) قرائت کردند.قائم مقام کمیته امداد شهرستان جم گفت: سرپرستی این خانواده بر عهده مادر خانواده است که در تربیت فرزندان خود موفق عمل کرده است.محمد آهن‌جان خاطرنشان کرد: این خانواده دارای سه فرزند است که یکی از آنها در حوزه علمیه مشغول به تحصیل است.وی افزود: نرجس خانم تا کنون ۵ مدال طلای کشوری در کارنامه خود دارد و دارای سه مدال نقره و دو برنز است و یکی دیگر از فرزندان وی در کلاس نهم با معدل ۱۶ از شاگران ممتاز کلاس خود است.
http://media.mehrnews.com/d/2015/08/19/4/1799398.jpg
آهن‌جان بیان کرد: یک هزار و ۶۷۲ خانوار عادی تحت پوشش کمیته امداد شهرستان جم قرار دارند که ۷۷۸ خانوار مددجوی طرح شهید رجایی و ۱۷۴ نفر ایتام تحت پوشش هستند.سرپرست خانواده نیز گفت: مهمترین خواسته ما از خدا و امام رضا (ع) سلامتی رهبرم است.وی اضافه کرد: امروز احساس می کنم کنار ضریع امام هشتم هستم.
http://media.mehrnews.com/d/2015/08/19/4/1799403.jpg
حضور در فرهنگ‌سرای جمفرهنگسرای توحید شهرجم نیز سه‌شنبه‌شب میزبان خادمان حرم مطهر رضوی بود و مردم با شاخه‌های گل از خدام رضوی استقبال کردند.در این مراسم، گروه بین‌المللی معراج دهکده قرآنی چارک شهرستان دشتی به اجرای برنامه خود پرداخت.    









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن