تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820317274




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگيري يک قاچاقچي مواد مخدر و کشف مواد مخدر شيشه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مرداد ۱۳۹۴ (۷:۹ق.ظ)
دستگيري يک قاچاقچي مواد مخدر و کشف مواد مخدر شيشه موج - رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان، از دستگيري يک قاچاقچي مواد مخدر و کشف مقدار يک کيلو و 967 گرم مواد مخدر شيشه در شهرستان اهواز خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ يداله اميري، رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان، در تشريح جزئيات اين خبر گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاري سربازان گمنام امام زمان (عج) با اقدامات فني و اطلاعاتي خود، از فعاليت يک قاچاقچي مواد مخدر به هويت «ف – د» مطلع شدند و موضوع را جهت شناسايي و دستگيري در دستور کار خود قرار دادند.
اين مقام انتظامي افزود: در تحقيقات تخصصي، خودرو و مسير عبور قاچاقچي که از کرمانشاه به سمت شهرستان اهواز در حرکت بود، شناسايي و با مستقر شدن چند اکيپ پليس مبارزه با مواد مخدر و سربازان گمنام امام زمان (عج) در محور«انديمشک– اهواز» خودروي سمند حامل مواد مخدر روان‌گردان شيشه شناسايي و در يک عمليات ضربتي آن را متوقف کردند.
سرهنگ اميري در ادامه گفت: در بازرسي از خودروي توقيفي مقدار يک کيلو و 967 گرم مواد مخدر از نوع شيشه که به طرز ماهرانه‌اي جاسازي‌شده بود، کشف شد.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان در خاتمه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل دادسرا شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن