تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820946658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم محور برنامه هاي هفته دفاع مقدس هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مرداد ۱۳۹۴ (۲۱:۱۸ب.ظ)
استاندار کرمانشاه: مردم محور برنامه هاي هفته دفاع مقدس هستند موج-استاندار کرمانشاه گفت:دفاع مقدس متعلق به مردم است و برنامه هايي که به مناسبت اين هفته برگزار مي شوند بهتر است با محوريت همين مردم برگزار شوند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج از کرمانشاه، رضايي بابادي در نشستي که به مناسبت 35 مين سالگرد دفاع مقدس در استانداري کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: کشور ما بر اساس يک نقشه صهيونيستي آمريکايي به شکل ناجوانمردانه اي گرفتار يک جنگ تحميلي همه جانبه با يک دشمن تا بن دندان مسلح شد.
وي افزود: ملت بزرگ ايران با فرمان امام خميني و تحت هدايت روحانيت به صحنه آمدند و توانستند در دوران جنگ تحميلي حماسه اي بزرگ بيافرينند. در اين دوران هنگامي که نيروهاي مردمي به کمک نيروهاي مسلح شتافتند ايران اسلامي توانست اين جنگ را به بهترين شکل ممکن اداره کند و سرفرازانه از اين ميدان دشوار بيرون بيايد.
استاندار کرمانشاه با تاکيد بر لزوم پرداختن همه جانبه به دوران دفاع مقدس اظهارکرد: در دوران دفاع مقدس با دريايي از ايثارگري، معنويت و ميهن دوستي مواجه هستيم و شرح اين سرفرازي ها به بهترين شکل ممکن بايد براي جامعه و به ويژه نسل جوان بيان شود.
رضايي بابادي همچنين عنوان کرد: هنرمندان مي توانند از طريق خلق آثار خلاقانه پيام ها و ارزش هاي دوران دفاع مقدس را به گوش مردم برسانند و در جامعه تحول ايجاد کنند.

باغ موزه دفاع مقدس در دوران دولت تدبير و اميد ساخته مي شود
در ادامه اين نشست مشاور عالي استاندار اظهار کرد: احداث باغ موزه دفاع مقدس يکي از ضرورت هاي استان است که براي گردآوري و نمايش آثار و اسناد برجاي مانده در دوران 8 سال دفاع مقدس که کرمانشاه نقشي محور در آن داشته است بسيار ضروري به نظر مي رسد.
جعفر همتي افزود: مديريت ارشد استان با جديت تمام در تلاش است تا پايان دولت تدبير و اميد در کرمانشاه يک باغ موزه خوب و آبرومند ساخته شود. روند اجرايي اين پروژه بزرگ به سرعت در حال انجام است و تاکنون اقدامات متعددي در اين زمينه صورت گرفته است.
مس,ول هماهنگي امور ايثارگران استان در ادامه سخنانش با يادآوري اين موضوع که هنوز اسناد مربوط به دوران دفاع مقدس در استان ها به شکل کامل گردآوري نشده است در ادامه اظهار کرد: اين کار به همت دولت تدبير و اميد در کشور در حال انجام است و در استان کرمانشاه نيز به دبيري بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس در حال انجام است.
وي ادامه داد: سازمان ها و نهادهاي مختلفي همچون صدا و سيما، جهاد سازندگي، مسکن و شهرسازي، نيروهاي نظامي، مخابرات، علوم پزشکي و...اسناد بسيار ارزشمندي از سال هاي دفاع مقدس در اختيار دارند که اين مجموعه ها بايد با نهايت دقت گردآوري و سپس نگهداري شوند.
مشاور عالي استاندار در بخش ديگري از سخنانش خاطرنشان کرد: خوشبختانه طي همين مدت يادمان هاي متعددي براي شهدا در نقاط مختلف استان ساخته شده است و مجموع اقدامات صورت گرفته حتي از مناطق جنوبي کشور نيز وسيع تر و چشمگيرتر هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن