تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820750320




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو طلا ، دو نقره و دو برنز حاصل تلاش رزمی کاران گیلانی از پیکارهای کیک بوکسینگ واکو آسیا


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


دو طلا ، دو نقره و دو برنز حاصل تلاش رزمی کاران گیلانی از پیکارهای کیک بوکسینگ واکو آسیا استان‌ها > گیلان - ایران با درخشش رزمی کاران گیلانی نائب قهرمان پیکارهای کیک بوکسینگ واکوی آسیا در هند شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان ، عباس گیاهی مربی گیلانی تیم منتخب ایران در این پیکارها درگفتگو با پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، گفت : با درخشش رزمی کاران گیلانی توانستیم دراین مسابقات آسیایی 15 طلا ، 10 نقره و 5 برنز در دوبخش مردان و زنان رشته های مختلف کیک بوکسینگ به دست آوریم و پس از قزاقستان به مقام دوم آسیا برسیم . وی افزود: میرداود موسوی از گیلان در وزن منهای 74 کیلوگرم دو مدال طلا ، حمید کوهستانی در وزن منهای 71 کیلوگرم یک نقره و یک برنز و حسین غلامی در وزن منهای 69 کیلوگرم از گیلان یه نقره و یک برنز را کسب کردند .
مربی گیلانی تیم منتخب کیک بوکسینگ واکوی ایران با اشاره به اینکه اعزام این تیم با مجوز شورای برون مرزی و با حضور نماینده وزارت آقای قدرت ا... شمیرانی شرکت داشت گفت : در رقابتهای کیک بوکسینگ واکوی آسیا بیش از 350 رزمی کار از 17 کشور به مدت 9 روز در شهر پونای هندوستان حضور داشتند که نشان دهنده سطح بالای کمی و کیفی این مسابقات بود .
عباس گیاهی که خود عضو کمیته داوران فدراسیون آسیایی کیک بوکسینگ واکو است گفت : محمدرضا رمضانی و آرمین یگانه از داوران آسیایی گیلان هم به همراه 41 داور دیگر این پیکارها را قضاوت کردند .
وی با تشکر از حمایتهای ناصرنصیری نماینده ایرانی سازمان جهانی کیک بوکسینگ وفدراسیون آسیایی درایران گفت : مدیریت تیم اعزامی کیک بوکسینگ واکوی ایران به هندوستان بر عهده ناصرنصیری بود زحمات زیادی کشیدند .

کلید واژه ها: استان گیلان - وزارت ورزش و جوانان -




سه شنبه 27 مرداد 1394 - 19:10:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن