تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821097229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوروزی: جایگاه‌ ما اینجا نیست اما همه می‌دانند چه بلایی سرمان آمد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: نوروزی: جایگاه‌ ما اینجا نیست اما همه می‌دانند چه بلایی سرمان آمد
کاپیتان پرسپولیس از طرفداران این تیم خواست تا با پرکردن ورزشگاه از تیم خود حمایت کنند.
به گزارش نامه نیوز به نقل از خبرورزشی نوشت: شکست برابر سپاهان شوک بزرگی به پرسپولیسی‌ها داد. چند اتفاق تلخ در این مورد افتاد‌؛ پرسپولیس ته جدولی شد، دربی بزرگ را به سپاهان باختند، موضوع کاپیتانی پیش آمد و باز هم سرخپوشان چهارتایی شدند. هادی نوروزی، کاپیتان غایب این تیم درخصوص شرایط پرسپولیس توضیح می‌دهد.

- شرايط كه خيلي بد است. همه از ما انتظار دارند و خودمان هم نمي‌دانيم ديگر براي كسب برد بايد چه كار كنيم. شما در همين سه بازي، اشتباهات فردي‌مان را حذف كنيد و مي‌بينيد 9 امتيازي خواهيم شد. اين اشتباهات فردي بود كه كمرمان را شكست نه تاكتيكي.

غيبت تو، سوشا، بنگر و چند بازيكن باتجربه ديگر چقدر در اين شكست نقش داشت؟
در مورد خودم نمي‌گويم اما بايد قبول كرد دست برانكو خالي بود. از ليست 25 نفره ما براي همين بازي، حداقل 4 بازيكن حضور نداشتند و قبول اين شرايط براي برانكو سخت است.

به نظرت باز هم بايد اين مربي را تحت حمايت قرار داد؟
چراكه نه؟ الان اتفاقاً بيشتر از گذشته برانكو نياز به حمايت دارد. امروز اگر از سرمربي دفاع نكنيم، چه فايده‌اي دارد در روزهاي پيروزي اين كار را انجام دهيم؟! انصافاً پرسپوليس به لحاظ فني و تاكتيكي در هر سه بازي گذشته عملكرد خوبي داشته اما اشتباهات‌مان باعث از دست رفتن امتيازها بود.

هواداران با قعرنشيني پرسپوليس براي اولين بار در تاريخ اين باشگاه بايد چطور كنار بيايند؟
ببينيد فعلاً اين جدول را نبايد جدي گرفت. مي‌دانم جايگاه پرسپوليس در انتهاي جدول نيست اما قرعه تيم و بدشانسي‌ها را هم ببينيد. داوري‌ها را ببينيد كه چطور همه چيز به ضرر ماست. ببينيد كه برنامه بازي‌ها چگونه است. اين‌ها براي خودمان هم جاي سؤال دارد. به خدا قسم اگر اين شرايط در ميان نبود و در ورزشگاه آزادي، هر سه بازي را از دست مي‌داديم، هواداران آنقدر باهوش بودند كه به بدترين شكل ممكن از تيم انتقاد كنند ولي ببينيد كه هواداران امروز مشغول حمايت از پرسپوليس هستند. همه مي‌دانند چه بلايي بر سرمان آمده است. همين بازي با سپاهان را ببينيد كه چند بار مي‌توانستيم صاحب موقعيت گل شويم. يعني كسي هست كه بگويد داوري اين بازي اصلاً مشكل نداشت؟ الان مشكلات ما اينهاست نه مدل بازي. يك تيم بايد 3 بازي خانگي برگزار كند اما پرسپوليس يك‌بار در خانه به ميدان مي‌رود و در همان بازي خانگي نيز حق‌مان را مي‌خورند. يادتان هست كه پنالتي روي ميلاد كمنداني و علي عليپور ناديده گرفته شد. امروز هواداران كاملاً اين موضوع را درك كرده‌اند كه ما چه مشكلاتي داريم و در شبكه‌هاي اجتماعي مشغول حمايت از تيم و سرمربي‌مان هستند.

تصورت از جايگاه پرسپوليس در پايان فصل چيست؟
ما نمي‌توانيم از حالا در اين مورد صحبت كنيم. ذوب‌آهن تا همين هفته قبل، تيم قعرنشين جدول بود ولي ديديد كه چطور مقابل استقلال در نيمه دوم فوتبال بازي كرد. آيا اين مدل فوتبال، متعلق به يك تيم ته‌جدولي است؟ اين جدول و جايگاه شايسته نام پرسپوليس نيست اما چنين جايگاهي را نبايد باور كرد. بگذاريد حداقل 7، 8 هفته از ليگ بگذرد، سپس در مورد مدعيان قهرماني حرف بزنيم.

بگذريم. در بازي قبلي، مهرداد كفشگري بازوبند كاپيتاني را بست. او مدعي شده قبل از بازي به تو گفته بود كه بازوبند را مي‌بندد. آيا اين‌طور بود؟
طي هفته ما مي‌دانستيم بنگر و نورمحمدي نيمكت‌نشين هستند. حدس مي‌زديم بازوبند بايد به بازوي يك بازيكن جوان بسته شود اما شخصاً بين اميد عاليشاه و مهرداد كفشگري شك داشتم كه در نهايت مهرداد بازوبند را بست اما متأسفانه فشارهاي وحشتناكي روي اين بازيكن ايجاد شد. نمي‌دانم دليل اين همه فشار چه بود ولي مي‌گويم مهرداد بازيكن جوان و خوب ماست كه هواداران تيم بايد از او حمايت كنند. وقتي بازوبند كاپيتاني پرسپوليس در ميان است، هر بازيكني كه صاحب بازوبند است بايد حمايت شود. تأكيد مي‌كنم در مورد خودم اين حرف را نمي‌زنم و معتقدم مهرداد بازيكن بااخلاق و خوب ماست كه با بستن بازوبند كاپيتاني، جايگاه جديدي براي خودش ساخت.

بازي با ذوب‌آهن را چطور ارزيابي مي‌كني؟
اين تيم با توجه به بازي خوبي كه مقابل استقلال در نيمه دوم از خود ارائه داد، ثابت كرد تيم قابل احترامي است كه مسائل تاكتيكي در بهترين حالتش در ذهن بازيكنان اين تيم وارد شده و آنها مي‌توانند در هر لحظه، شرايط بازي را به سود خود برگردانند. مقابل اين تيم بايد قبل از هر چيز، باهوش باشيم. ديگر نمي‌توانيم به اشتباهات فردي‌مان ادامه دهيم. بازي بسيار سختي پيش‌ روي‌مان است و نياز به برد داريم. در سه بازي قبلي، ما هم از نظر كار تهاجمي، قدرت‌مان را به رخ رقيبان كشيديم ولي ذوب‌آهن، تفاوت‌هاي زيادي با تيم‌هاي ديگر دارد. در هر 3 خط‌مان بايد عالي باشيم و البته يك خواسته بزرگ هم از هواداران دارم.

چه خواسته‌اي؟
دو شكست در اين فصل به كارنامه‌مان اضافه شد كه بيرون از خانه به ‌دست آمد. هم در اهواز و هم در اصفهان، هواداران تيم‌هاي حريف، ما را آزار دادند و به حمايت از تيم شهرشان پرداختند تا شكست بخوريم. من از هواداران‌مان مي‌خواهم به ورزشگاه آزادي بيايند و روز پنج‌شنبه به ما كمك كنند. آنها نبايد بگذارند ذوب‌آهن نفس بكشد. پرسپوليس بدون هوادارانش، مثل يك تيم معمولي است. اگر تماشاگران براي كمك به ما به استاديوم نيايند، حتماً احساس تنهايي مي‌كنيم. من اميدوارم سكوهاي ورزشگاه آزادي پر شود و بتوانيم با قدرت بيشتر، ذوب‌آهن را شكست دهيم.

بازي را پيش‌بيني مي‌كني؟
نمي‌توانم اين كار را انجام دهم. تيم خوبي مقابل‌مان بازي مي‌كند ولي مطمئن باشيد ما هم زير پرچم پرسپوليس بازي خواهيم كرد و به خاطر نام بزرگ باشگاه، با جان و دل به ميدان مي‌رويم. ان‌شاءا... با دست پر به رختكن برگرديم و هواداران را خوشحال كنيم.

راستي! در روز يك‌شنبه و بازي با تيم اميدهاي‌تان، عكس مهدي نفر خبرنگار مرحوم حوزه پرسپوليس را با خود به زمين بردي. در اين مورد توضيح مي‌دهي؟
مهدي يك پرسپوليسي واقعي و دوست همه ما بود. براي آرامش روحش دعا مي‌كنم. من و بقيه پرسپوليسي‌ها خاطرات خوبي از او در ذهن داريم و به همين علت، مشتاقانه عكسي كه خبرنگاران ديگر به محل تمرين آورده بودند را با خودم به زمين بردم تا با آن همراه تيم عكس بيندازم. مهدي رفيق صميمي همه ما بود، خدا رحمتش كند.





۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن