تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820070651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کي روش سرمربي تيم ستارگان جهان شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مرداد ۱۳۹۴ (۱۸:۱۸ب.ظ)
کي روش سرمربي تيم ستارگان جهان شد موج-کاروان تيم ستارگان فوتبال جهان پنجم و ششم شهريور به تهران مي‌آيند تا در ديداري با شعار «ورزش، هنر و انسانيت» برابر تيم هنرمندان و ستارگان فوتبال ايران صف‌آرايي کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، بازيکنان تيم فوتبال ستارگان جهان براي انجام ديداري خيريه با تيم فوتبال ستارگان ايران که ترکيبي از هنرمندان و بازيکنان نامدار فوتبال ايران را در ترکيب خواهد داشت در طي روز‌هاي پنج‌شنبه و جمعه هفته آينده وارد تهران خواهند شد.
ميشل سالگادو، روبرتو کارلوس و رومئو بامداد پنج‌شنبه 5 شهريور وارد ايران مي‌شوند و ساير بازيکنان بامداد جمعه به تهران مي‌رسند.
سه بازيکني که پنج‌شنبه به ايران مي‌رسند، يک ديدار احتمالي از فدراسيون فوتبال ايران خواهند داشت و بعدازظهر پنج‌شنبه نيز نشست خبري برگزار خواهند کرد.
ديدار ستارگان فوتبال جهان و ايران احتمالا ساعت 19 جمعه 6 شهريور در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود. پس از ديدار نيز بازيکنان و مسوولان برگزاري مسابقه در ضيافت شامي گرد هم مي‌آيند و بامداد شنبه نيز زمان بازگشت بازيکنان ستارگان جهان به کشورشان است.
قرار است کارلوس کي‌روش سرمربي پرتغالي تيم ملي فوتبال ايران به عنوان سرمربي تيم ستارگان جهان روي نيمکت اين تيم بنشيند و اوسيانو کروز دستيار وي که در زمان بازي‌اش در تيم ملي پرتغال هم‌تيمي ويتور بايا دروازه‌بان تيم ستارگان جهان و کاپيتان اين تيم بود، براي ستارگان جهان بازي خواهد کرد.
عباس رضوي سرمربي تيم ايران خواهد بود و حسن روشن به عنوان سرپرست روي نيمکت مي‌نشيند. علي پروين مربي و کاپيتان اسطوره‌اي فوتبال ايران نيز مدير اين تيم خواهد بود.
تمرين‌هاي تيم هنرمندان ايران که تني چند از بازيکنان نامدار فوتبال ايران از جمله علي دايي، خداداد عزيزي و وحيد هاشميان نيز در اين تيم بازي خواهند کرد، از چهارشنبه اين هفته در کمپ تيم‌هاي ملي آغاز مي‌شود.
همچنين عادل فردوسي‌پور گزارشگر محبوب فوتبال يکي از بازيکنان تيم ايران خواهد بود.
مسووليت برگزاري اين ديدار بر عهده سازمان ليگ گذاشته شده و قرار است قبل از آغاز بازي از 10 مربي برتر فوتبال ايران نيز تجليل شود.
شعار ديدار خيريه ستارگان ايران و جهان «ورزش، هنر و انسانيت» است و عوايد آن نيز به جامعه حمايت از بيماران ام. اس ايران تعلق خواهد گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن