تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821189486




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم تأمين اعتبار براي اجراي طرح‌هاي عمراني خطوط لوله نفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۳۶ب.ظ)
لزوم تأمين اعتبار براي اجراي طرح‌هاي عمراني خطوط لوله نفت موج - مدير شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال بر لزوم تأمين اعتبار براي اجراي طرح‌هاي عمراني، نگهداري، تعميرات و بازسازي خطوط لوله تأکيد کرد و گفت: در حال حاضر به دليل کمبود نقدينگي اجراي طرح‌ها به کندي پيش مي‌رود.
به گزارش خبرگزاري موج، هوشنگ رشيدي، مدير شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال، در جلسه بررسي مسائل و مشکلات خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال در ساري که با حضور مدير عامل شرکت و جمعي از اعضاي هيات مديره برگزار شد، افزود: اين منطقه به لحاظ نيروهاي فني و اجرايي مشکلي ندارد ولي کمبود نقدينگي موجب کندي اجرا و حتي توقف بسياري از طرح‌ها شده است.
وي با بيان اين که در حال حاضر بسياري از پروژه‌ها در منطقه شمال به‌منظور کاهش هزينه با مشارکت کارکنان عملياتي مي‌شود، اظهار داشت: با همکاري کارکنان برون‌سپاري طرح‌ها در منطقه به حداقل رسيده است.
مدير شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال گزارشي از فعاليت‌هاي مختلف ستادي، عملياتي و فني ارائه کرد و گفت: پروژه مرکز انتقال نفت مغانک (معکوس کردن انتقال نفت خام خط 32 اينچ نکا - ري) حدود 70 درصد پيشرفت فيزيکي دارد.
رشيدي همچنين به مشکلات حفظ حريم خطوط لوله، سيلاب و فعاليت کشاورزي در منطقه شمال اشاره کرد و افزود: يکي از مشکلات دايمي خطوط لوله نفت اين منطقه فعاليت کشاورزي و خطر تجاوز و بي‌توجهي به حريم است.
وي با بيان اين که امسال 50 مورد لوله‌گذاري براي انتقال آب کشاورزي از روي خط لوله نفت در منطقه صورت گرفته است، ادامه داد: بي‌توجهي در نگهداري و حفظ لوله آب از سوي کشاورزان و خطر سيلاب براي آسيب رساندن به لوله نفت همواره وجود دارد.
مدير عامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران روز گذشته به همراه اعضاي هيات مديره از مراکز انتقال نفت و تأسيسات منطقه شمال بازديد و از نزديک با مسائل و مشکلات آشنا شد.
عباسعلي جعفري نسب در اولين روز سفر به منطقه شمال به همراه مدير مخابرات و مدير خطوط لوله از تأسيسات گرگان، فشارشکن علي‌آباد و تأسيسات گنبد، بازديد و نشست‌هايي را با کارکنان اين مراکز برگزار کرد.
بر اساس برنامه سفر سه روزه مدير عامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران، بازديد از مراکز انتقال نفت نکا، ديدار با خانواده شهدا و کارکنان، انتقال نفت مراکز ساري، مرگاو، اوريم، گل پل، فشارشکن لاجيم، ورسک، ايستگاه مخابراتي آلاشت، انتقال و مرکز انتقال نفت مغانک از ديگر برنامه‌هاي بازديد جعفري نسب است.
عمليات بهره‌برداري شامل انتقال نفت خام و فرآورده‌هاي نفتي در منطقه شمال توسط پنج مرکز انتقال نفت، سه فشارشکن و سه تأسيسات انتهايي از طريق خطوط لوله با قطرهاي 30، 16، 12، 8 و 32 اينچ به طول تقريبي 620 کيلومتر انجام مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن