تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814750103




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه ريزي براي آغاز صادرات سيمان از بورس کالا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۵۸ب.ظ)
دبير انجمن صنفي کارفرمايان صنعت سيمان: برنامه ريزي براي آغاز صادرات سيمان از بورس کالا موج - دبير انجمن صنفي کارفرمايان صنعت سيمان گفت: در حال حاضر درصدد صادرات سيمان از طريق بورس کالاي ايران به بازارهاي جهاني هستيم؛ همچنين براي فروش و عرضه اين محصول در رينگ داخلي بورس کالا برنامه اي داريم اما مربوط به سال آينده مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، عبدالرضا با بيان اين مطلب شيخان افزود: براي اينکه بتوانيم براي فروش سيمان در رينگ داخلي بورس کالا برنامه ريزي کنيم، ابتدا بايد با افزاش حجم صادرات، بازار داخلي را که داراي مازاد توليد هستيم را متعادل کنيم که پس از انجام اين کار عرضه‌هاي داخلي سيمان در بورس شروع مي‌شود.
وي تصريح کرد: براساس برنامه اي که در نظر داريم، بعد از رونق صادرات سيمان از بورس طي ماه‌هاي آينده، در 6 ماه دوم سال 95 به رينگ داخلي ورود خواهيم کرد که پيش بيني مي‌شود با توجه به ممنوعيت خام فروشي، فراوري محصولات بالادستي و رشد صادرات به همراه شرايط ايجاد شده براي رفع محدوديت‌هاي بين المللي اين امکان فراهم مي‌شود تا صنعت سيمان از شرايط بحراني عبور کرده و وضعيت متعادلي پيدا کند.
شيخان در خصوص زمان عرضه سيمان در تالار صادراتي گفت: برنامه ريزي لازم براي آغاز صادرات از بورس انجام شده و در صورت نهايي شدن هماهنگي‌ها، به زودي شاهد آغاز صادرات سيمان از بورس کالاي ايران خواهيم بود که با توجه به حمايت‌هاي دولت از بورس کالا به نظر مي‌رسد که توسعه صادرات از بازار شفاف بورس کالا با استقبال ويژه دولت روبه رو شود.
دبير انجمن صنفي کارفرمايان صنعت سيمان در ادامه به مزاياي ورود سيمان به رينگ صادراتي اشاره کرد و افزود: با عرضه سيمان صادراتي در بورس کالاي ايران مي‌توانيم قيمت‌ها را در مرز رقابتي قرار دهيم و به اين واسطه دست دلالان و سودجويان را از اين بازار کوتاه کنيم، البته نا گفته نماند که اين کار زماني نتيجه خواهد داد که همه توليدکنندگان سيمان داخلي وارد بورس شوند.
وي در پايان با بيان اين‌که اکنون با مازاد توليد سيمان در کشور روبرو هستيم، اظهار کرد: خوشبختانه توليد سيمان به طور کامل پاسخگوي نياز داخلي کشور است، بنابراين بهتر است اهدافمان را به سمتي سوق دهيم که علاوه بر توسعه صادرات، تقاضا داخلي نيز افزايش يابد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن