تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814728030




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکریم حقوق اکثر شهروندان یک سند افتخاری است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تکریم حقوق اکثر شهروندان یک سند افتخاری است
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران گفت: در حوزه حقوق شهروندی تلاش تمام دولت‌ها این بوده است که این حقوق را بصورت مدون مورد توجه قرار دهند.

تکریم حقوق اکثر شهروندان یک سند افتخاری است
به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سیاوش شهریور مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی که امروز(سه شنبه) در سالن جلسات معاونت سیاسی  برگزار شد با اشاره به اهمیت حقوق شهروندی اظهار کرد: بخش عظیمی از مشکلات اجتماعی، مثل طلاق، ریا، دروغ و اعتیاد ناشی از ناتوانی ما در بهره‌بردی از ائمه اطهار به عنوان جواهران فقه اسلامی است و در صورت بهره‌مندی از آن‌‌ها از کمترین آسیب برخوردار می‌شدیم.


وی افزود: تلاش تمام دولت‌ها این بوده که حقوق شهروندی را به صورت مدون مورد توجه قرار دهند و در چارچوب‌های حقوقی این امر را شکل دهند.


شهریور در ادامه در خصوص حقوق فردی و اجتماعی تصریح کرد: این حقوق به آن معناست که ما بتوانیم از ارزش‌های ملی و سنتی صیانت کنیم، هرچند که هر ملتی خط و خطوط قرمزی دارد که ایران از این امر مستثنی نیست.


مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران گفت: ما در یک چارچوب فکری، اجتماعی و اعتقادی به نام اسلام زندگی می‌کنیم و ما ملت‌ چند زبانه، دارای بافت‌های متجانس و غیرهمگون دینی هستیم و تمام گرایش‌ها تکریم می‌شوند.


وی یاد‌آور شد: تکریم حداکثری و رعایت حقوق افراد یک سند افتخاری است و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی اطمینان داریم که در روزهای آینده رفاه اقتصادی و امنیت اجتماعی در انتظار مردم است.


مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران، هدف اصلی امنیت اجتماعی را پاسداشت ارزش‌های اعتقادی دانست و گفت: متأسفانه عده‌ای سعی می‌کنند با تحریکات خارجی اخلاق و بنیان خانواده را سست کنند و ما به عنوان مدیران استانی وظیفه داریم پیشگیری، آموزش، استمرار ارز‌ش‌های اسلامی و سنتی و توانمندسازی خانواده‌ها را در دستور کار داشته باشیم تا ارزش‌های ناب اسلامی و سنتی‌ را مثل عفاف پاس بداریم.


انتهای پیام/





اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

استانداری تهران میزبان رایزنی‌های اقتصادی و بازرگانی
امضای تفاهم نامه مشترک سازمان سینمایی و استانداری تهران
70 درصد آسیب های اجتماعی زنان و دختران مشمول تکدی گری و اعتیاد است
بررسی توسعه زیرساخت‌های دولت الکترونیک در آذربایجان غربی
تقدیر استاندار تهران از آزادگان و ایثارگران





۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن