تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815647931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فن خال: روي منچستر فشاري زيادي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۲۵ب.ظ)
فن خال: روي منچستر فشاري زيادي است موج- لوئيس فن خال، در آستانه بازي با بروژ بلژيک تأکيد کرد تيمش براي رسيدن به مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا فشار زيادي را تحمل مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج، لوئيس فن خال در گفت‌ و‌ گو با خبرنگاران در مورد انتقاداتي که به وي در استفاده از کاپيتان تيمش در نوک خط حمله شده است، گفت:
تمامي رسانه‌ ها به مدت يک سال نوشتند که بايد روني را در پست مهاجم نوک بگذاريم که اگر اين اتفاق بيافتد فوق‌ العاده خواهد شد. حالا پس از دو بازي شما به ايده‌اي که خودتان مطرحش کرديد، شک پيدا کرده‌ايد! واقعا نمي‌ توانم اين موضوع را درک کنم!
وي افزود:
من هميشه به بازيکنانم اطمينان دارم. من تنها وين روني را در خط حمله ندارم. ما يانوزاي را داريم که در پيش‌ فصل هم در پست مهاجم بازي کرد. در بازي قبلي هم فرصت بازي در خط حمله را به عدنان دادم که او هم نشان داد مي‌ تواند در اين پست خوب کار کند. ما همچنين چيچاريتو و جيمز ويلسون را داريم و از اين رو فکر نمي‌ کنم که منچستر يونايتد کمبود مهاجم داشته باشد.
منچستر يونايتد در حالي بازي دوم خود در فصل جديد ليگ برتر را با پيروزي يک بر صفر در خانه استون‌ ويلا پشت‌ سر گذاشت که عدنان يانوزاي، هافبک 20 ساله اين تيم با گلي زيبايي که زد سه امتياز ارزشمند را از آن شياطين سرخ کرد. البته پس از اين بازي بود که سرمربي هلندي منچستر به انتقاد از مهاجم تيمش پرداخت و گفت که عدنان نبايد بيش از حد با توپ بازي کند.
سرمربي 64 ساله سرخپوشان شهر منچستر در اين باره گفت:
يانوزاي فصل گذشته با 24 بازيکن رقابت مي‌ کرد. او تنها 20 سال دارد و ويژگي‌ هاي يک بازيکن جوان هم اين است که ثبات ندارد. عدنان بايد اين فصل خودش را نشان بدهد. در باشگاهي همچون منچستر يونايتد تضميني براي قرار گرفتن در ترکيب اصلي تيم وجود ندارد، ولي شدني است. تمامي بازيکنان تيم هم اين را مي‌ دانند، چون ما تيم باروحيه‌ اي داريم.
فن خال در مورد بازي امشب تيمش مقابل بروژ بلژيک در دور رفت از مرحله پلي‌ آف ليگ قهرمانان اروپا اظهار داشت:
فشار زيادي روي تيم است، چون تقابل با بروژ در اولدترافورد بازي متفاوتي است. آن ها توانايي خيلي بالايي در دفاع کردن و همچنين کارهاي هجومي دارند. تمامي بازيکنان، هواداران و هيئت مديره باشگاه مي‌ خواهند که منچستر يونايتد در ليگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد، از اين رو فشار زيادي روي تيم است. به هر حال ما بايد کيفيت خود را مقابل تيم خوب بروژ نشان دهيم، اما نمي‌ توان گفت که فشاري روي ما نيست.
سرمربي هلندي شياطين سرخ که تيمش در دو بازي اول ليگ برتر به پيروزي رسيده و دروازه‌ اش را هم بسته نگه داشته است، تأکيد کرد:
مربي هميشه به دنبال ارائه يک بازي بي‌ نقص از سوي تيمش است، ولي اين امر هميشه ميسر نيست. اين مسأله را در تيم‌ هاي ديگر و رقباي‌ مان هم مي‌ شود ديد و آن ها هم در حال حاضر در بالاترين سطح خود نيستند. هنوز راه زيادي براي پيمودن در پيش داريم، ولي نسبت به سال گذشته شروع بهتري داشته‌ ايم و در دو بازي دروازه‌ مان را بسته نگه داشته‌ ايم که اين نشان مي‌ دهد ساختار تيم بهتر شده و به تعادل رسيده‌ ايم. اطمينان دارم که منچستريونايتد پيشرفت خواهد کرد و به سطح بالاتري خواهد رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن