تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819360845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد پارک موزه دفاع مقدس خاطرات جنگ در گیلان


واضح آرشیو وب فارسی:ایران ایزی تراول:
ایجاد پارک موزه دفاع مقدس خاطرات جنگ در گیلان
ایجاد پارک موزه دفاع مقدس خاطرات جنگ در گیلان استاندار گیلان در نخستین نشست هیئت امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه استان گیلان از استانهای سرآمد در بُعد معنویت و تاریخ دفاع مقدس محسوب می شود گفت : باید موانع ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس که از گذشته رفع نشده است برطرف شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان، دکتر محمد علی نجفی افزود: همه ی ما باید تلاش کنیم پیام ها و و ارزشهای اصیلی که شهدای گرانقدر و بزرگوار برای دفاع از آن جان خود را تقدیم کردند به درستی به مردم بویژه جوانان انتقال دهیم که در این راستا ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس امری ضروری است.
 
استاندار گیلان خاطرنشان کرد: به منظور تسریع در ایجاد این باغ موزه، اعتبار ساخت آن در بودجه ی سال آینده گیلان پیشنهاد می شود.
رضا علیزاده، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان نیز با تاکید بر اهمیت ایجاد موزه دفاع مقدس گفت: با ایجاد موزه دفاع مقدس می توان فرصتی فراهم کرد گردشگرانی که قصد دارند فضای جبهه و جنگ تجربه کنند، در فضای این موزه قرار گیرند.
وی گفت: این موزه باید در موقعیت مناسبی قرار گیرد تا علاوه بر کاربری موزه ای، سایر خدمات مورد نیاز گردشگران اعم از امکانات اقامتی و پذیرایی نیز در اختیار آنان قرار گیرد.
این مسوول میراث فرهنگی استان گیلان در خصوص اهمیت موزه دفاع مقدس اظهار داشت: ایجاد این موزه پیام هشت سال دفاع مقدس را با خود همراه دارد و انتخاب یکی از عملیات های دفاع مقدس برای این موزه، خاطرات دوران جنگ را ملموس تر تداعی می کند. منبع: خبرگزاری میراث آریا




۹۴/۵/۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران ایزی تراول]
[مشاهده در: www.iraneasytravel.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن