تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815428875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امکان مشارکت مشترکان همراه اول در توسعه حرم علوی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تهران - ایرنا - ستاد بازسازی عتبات عالیات با اجرای طرح «خشت هایی برای بهشت»، از امکان مشارکت مشترکان تلفن همراه اول در توسعه حرم علوی خبر داد.
به گزارش ایرنا از ستاد بازسازی عتبات عالیات، در اجرای این طرح مشترکان همراه اول می توانند با عضویت در این پروژه در توسعه حرم مطهر امام علی(ع) مشارکت کنند.
در این طرح که با مشارکت همراه اول انجام می شود، مشترکین این اپراتور می توانند با عضویت در طرح خشت هایی برای بهشت، با پرداخت روزانه فقط 110 تومان، به میزان یک خشت در ساخت صحن و شبستان حضرت فاطمه(س) در جوار حرم حضرت امیرالمومنین علی(ع) سهیم شوند.
همراه اولی ها می توانند با ارسال عدد 110 به سر شماره 8888 در مشارکت این طرح اقدام و در صورت انصراف با ارسال واژه لغو به همین شماره از مشارکت صرف نظر کنند.
صحن و شبستان حضرت زهرا(س) یکی از بزرگترین پروژ های عمرانی جهان اسلام است که در مساحت 220 هزار متر مربع در جنب حرم مطهر امام علی(ع) در حال ساخت است.
این طرح شامل صحن و سرای زائرین، موزه، کتابخانه، سلف سرویس، آشپزخانه، سرویسهای بهداشتی و دیگر امکانات رفاهی برای زائران است.
پروژه بزرگ صحن حضرت زهرا(س) به دست مهندسان و مشاوران متبحر ایرانی و نیروهای مهارتی اعزامی از ایران در دست اجرا بوده و با کمک ها و نذورات مردمی در حال ساخت است.
با ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
امکان مشارکت مشترکان همراه اول در توسعه حرم علوی






دوشنبه ، ۲۶مرداد۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن