تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804031239




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري دوره آموزشي مراقبت از پوست و مو توسط داروسازي بهداشتي دکتر جهانگير


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۳۹ب.ظ)
برگزاري دوره آموزشي مراقبت از پوست و مو توسط داروسازي بهداشتي دکتر جهانگير موج - خرم آباد - برگزاري دوره آموزشي رايگان مراقبت از پوست و مو توسط شرکت داروسازي بهداشتي دکتر جهانگير با استقبال چشمگير بازديدکنندگان اولين نمايشگاه لوازم بهداشتي، آرايشي، مواد شوينده و سلولزي خرم آباد مواجه شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اولين نمايشگاه لوازم بهداشتي، آرايشي، مواد شوينده و سلولزي خرم آباد، دوره آموزشي مراقبت از پوست و مو توسط داروسازي بهداشتي دکتر جهانگير برگزار شد. اين دوره آموزشي که در محل کارگاه هاي آموزشي شرکت نمايشگاه هاي بين المللي خرم آباد و در اولين نمايشگاه مواد بهداشتي، آرايشي، مواد شوينده و سلولزي خرم آباد برگزار شد با استقبال چشمگير بازديدکنندگان و به وي‍ِژه جامعه هدف اين برنامه؛ يعني صاحبان کلينيک هاي زيبايي پوست و مو ،خانواده هاي لرستاني، پزشکان، جوانان و... روبرو شد.
اين دوره آموزشي به صورت رايگان و با هدف خدمت به سلامت جامعه و خانواده و به ويژه حوزه زيبايي، پوست و مو توسط استاد مهرداد شجاعي مدرس دوره هاي آموزشي از قبيل دوره هاي( totو osp ) در محل کارگاه هاي آموزشي نمايشگاه دايمي خرم آباد برگزار شد.
شجاعي هدف از برگزاري اين دوره آموزشي را کمک به خانواده ها، شاغلان و صاحبان حرف مرتبط با حوزه پوست ومو عنوان کرد و گفت: اجراي اين دوره هاي آموزشي بهترين کمک براي سلامت خانواده، تسهيل و معرفي سبک مناسب استفاده از مواد بهداشتي ،آرايشي ومواد شوينده است.
وي اظهارکرد: طبق آمارها بخش زيادي از افرادي که از سلامت مناسب پوست و مو برخوردارند، از اعتماد به نفس، تعاملات و ارتباطات مطلوب تر و مناسب تري در جامعه برخوردار هستند که اين نوع ارتباط و اعتماد به نفس در همه بخش هاي زندگي از جمله کسب و کار مسايل شخصي، اصول تربيتي فرزندان و غيره، عامل موفقيت و دستيابي به اهداف فردي و اجتماعي مي شود.
شجاعي خاطر نشان کرد: اين دوره شامل آموزش هاي عمومي و اوليه مراقبت از پوست و مو بوده و هر فرد در هر رده سني و با هر نوع پوست مي تواند از آنها بهره بگيرد.
مشاور شرکت داروسازي بهداشتي دکتر جهانگير و مبدع برند سفر موفقيت با بيان اين که هدف ما از اين دوره آموزشي و مشاوره رايگان به جامعه، تقويت فرهنگ استفاده صحيح از مواد آرايشي و بهداشتي و آشناي کردن جامعه با محصولات با کيفيت آرايش و بهداشتي است، افزود: سالانه بخش زيادي از درآمدهاي خانواده ها صرف تهيه مواد بهداشتي و آرايشي مي شود و لازم است در اين زمينه مشاوره هاي مناسب، علمي و دلسوزانه در اختيار مردم قرار گيرد و بر همين اساس شرکت داروسازي بهداشتي دکتر جهانگير در اين دوره از نمايشگا ها، اقدام به برگزاري اين کارگاه کرد.
شجاعي تصريح کرد: اين مجموعه آمادگي دارد تا در همه استان هاي کشور و در قالب نمايشگاه هاي مختلف حوزه سلامت و به ويژه پوست و مو به ارايه خدمات مشاوره رايگان به اقشار مختلف فعال در زمينه توليد و مصرف کنندگان محصولات بهداشتي و آرايشي بپردازد.
وي ادامه داد: اطلاع رساني براي برگزاري اين دوره آموزشي با وجود اين که در کمتر از 24 ساعت صورت گرفت با استقبال پرشور مردم خرم آباد مواجه شد تا حدي که بسياري ار از افراد شرکت کننده در اين دوره آموزشي به صورت ايستاده تا پايان برنامه، از مطالب ارائه شده در کارگاه آموزشي، استفاده کردند.
شجاعي خاطر نشان کرد: هزينه برگزاري اين کارگاه ها در اين سطح بيش از يک ميليون تومان براي هر شرکت کننده است ولي از آنجا که شرکت داروسازي بهداشتي دکتر جهانگير خدمت با اقشار مختلف جامعه و مصرف کنندگان محصولات بهداشتي آرايشي را در دستور کار خود دارد، نسبت به برگزاري اين دوره اقدام کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن