تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818828057




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس هیات پهلوانی البرز: تیم پیشکسوتان استان به مسابقات کشوری اعزام می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


رییس هیات پهلوانی البرز: تیم پیشکسوتان استان به مسابقات کشوری اعزام می‌شود استان‌ها > البرز - رییس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای البرز گفت: تیم پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای این استان هفته آینده به مسابقات کشوری اعزام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین البرز، حمید یاری در گفت ‌وگو با خبرنگار تسنیم، با بیان اینکه مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای و باستانی کشور در رده خردسالان برای نخستین بار در استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: 12 استان در این مسابقات حضور داشتند و حدود 200 شرکت‌کننده به انجام مسابقات پرداختند.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات در دو بخش انفرادی و تیمی پیگیری می‌شد، بیان کرد: در نهایت تیم‌های کرمان، کردستان و البرز مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.
رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای البرز با اشاره به افتتاح آکادمی ورزش زورخانه‌ای در این استان، افزود: افتتاح آکادمی ورزش زورخانه‌ای در راستای سیاست‌های فدراسیون درباره علمی‌کردن این ورزش است.
یاری با بیان اینکه مقرر شده است تا آموزش ورزش زورخانه‌ای به صورت یک پارچه در کل کشور پیگیری شود، گفت: آموزش علمی ورزش زورخانه‌ای در رده‌های پایه در استان البرز پیگیری می‌شود.
وی با بیان اینکه آموزش علمی ورزش زورخانه‌ای در رده‌های نونهالان و نوجوانان استان البرز انجام می‌شود، اظهار داشت: پس از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با فدراسیون در این زمینه، محل آکادمی،‌ مربیان و مرشدان استان البرز مورد تایید فدراسیون قرار گرفت.
رییس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای البرز با بیان اینکه این آکادمی در زورخانه عیاران کرج افتتاح شده است، بیان کرد: در اوایل سال جاری نخستین دوره آموزش مربیگری ورزش زورخانه‌ای را برگزار کردیم.
یاری با اشاره به اینکه بعد از اجرای این دوره آموزش مربیگری در حال حاضر نزدیک به 40 مربی ورزش‌های زورخانه‌ای در استان البرز حضور دارند، گفت: زورخانه‌های استان البرز مکلف هستند تا از مربیان آموزش‌دیده استفاده کنند.
وی با بیان اینکه امیدواریم ورزش‌های زورخانه‌ای به صورت علمی به متقاضیان ارائه شود تا ورزشکاران ما نتایج خوبی را در مسابقات بین‌المللی و کشوری به دست آورند، گفت: در حال حاضر کلاس‌های آموزشی ورزش زورخانه‌ای در بیشتر زورخانه‌های استان البرز پیگیری می‌شود.
رییس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای استان البرز با بیان اینکه مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای پیشکسوتان کشور هفته آینده برگزار می‌شود، اظهار داشت: تیم پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای استان البرز به این مسابقات اعزام می‌شود.
یاری با بیان اینکه طبق برنامه فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای، تا آخر شهریورماه مسابقات کشوری ورزش زورخانه‌ای در رده‌های جوانان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود، افزود:تیم‌های استان البرز به این مسابقات اعزام می‌شوند.



دوشنبه 26 مرداد 1394 - 16:35:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن