تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821198582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلاس آموزشی مربیان هندبال دختر برگزار شد+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در حاشیه مسابقات ورزشی دانش اموزان دختر کشور در تبریز; کلاس آموزشی مربیان هندبال دختر برگزار شد+تصاویر خبرگزاری پانا: کلاس آموزشی ویژه مربیان هندبال تیم های شرکت کننده در مسابقات ورزشی دانش اموزان دختر در تبریز برگزار شد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۶ مرداد ساعت 16:28

خبرگزاری پانا+کلاس آموزشی مربیان هندبال دختر برگزار شد+تصاویر

به گزارش خبرگزاری پانا،این کلاس ها با هدف آشنایی مربیان دانش اموزان دختر با تکنیک های جدید رشته هندبال در سالن ستارخان تبریز برگزار شد. گفتنی است مربیان در این کلاس به صورت تئوری و عملی با اصول کار آشنا شده و راهکارهای جدید را آموزش دیدند.



همچنین رقابت تیم های شرکت کننده در رشته هندبال دانش اموزان دختر صبح امروز با بازی 12 تیم و برتری استان های تهران،فارس،آذربایجانشرقی،شهرستان های تهران،اصفهان و هرمزگان انجام پذیرفت. بیست و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش اموزان دختر سراسر کشور به میزبانی استان آذربایجانشرقی و با حضور 2هزار ورزشکار،مربی،داور و کادر اجرایی در تبریز در حال برگزاری است.

















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن