تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812944398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد از اجرا نشدن قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: انتقاد از اجرا نشدن قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری
کد خبر: ۵۲۴۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲ - 17 August 2015


نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس از اجرا نشدن قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری انتقاد کرد و گفت: با اجرای طرح نظام سلامت، تحولی در حقوق و مزایای پزشکان شکل گرفت درحالی که پرستاران از این قافله عقب ماندند.

منصور حقیقت‌پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر ضرورت توجه به اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری، افزود: در مجلس هشتم قانونی تحت عنوان تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری به تصویب رسید که متاسفانه تاکنون شکل اجرایی به خود نگرفته است.

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به اینکه تاکنون بخشی از جامعه پرستاری به عدم اجرای این قانون معترض بودند لذا از سوی این قشر مراجعات زیادی به برخی از نمایندگان شد که خواستار اجرای هرچه سریع‌تر قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری شدند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با انتقاد از اینکه وزارت بهداشت اقدامی درجهت اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری انجام نداده است، تصریح کرد: واقعیت آن است که با اجرای طرح تحول سلامت فشار کاری زیادی بر پرستاران تحمیل شده است در حالی که از دریافت پاداش و مزایای مناسب نیز بی‌بهره‌اند.

وی با یادآوری تذکر خود به وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی تاکید کرد: این وزارتخانه باید اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری را در برنامه‌های خود گنجانده تا بتوان بخشی از زحمات این قشر را جبران کرد.

حقیقت‌پور یادآور شد: با اجرای طرح نظام سلامت، تحولی در حقوق و مزایای پزشکان شکل گرفت درحالی که پرستاران از این قافله عقب ماندند و حتی قانون مصوب مجلس قبل نیز برای آنها اجرایی نشد











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن