تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814568031




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تربيت سالانه 18 هزار قرآن آموز در حرم بانوي کرامت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۳۲ب.ظ)
معاون فرهنگي آستان مقدس قم: تربيت سالانه 18 هزار قرآن آموز در حرم بانوي کرامت موج - قم - معاون فرهنگي آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) از شرکت بيش از 18 هزار قرآن آموز در مرکز قرآن و حديث کريمه اهل بيت (س) در سال خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، معاون فرهنگي آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در طرح ملي قرآني 1449 که در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر برگزار شد، گفت: هدف معاونت فرهنگي آستان مقدس نشر معارف قرآن و عترت است و اين مهم ترين رسالت اين بارگاه نوراني مي باشد.
وي با استناد به روايتي از امام صادق (ع)، قم را حرم اهل بيت (ع) معرفي کرد و گفت: حرم حضرت فاطمه معصومه (س) به عنوان محور شهر مقدس قم است.
حجت الاسلام والمسلمين احمدي افزود: برگزاري دوره هاي قرآني، موجب پيوند قرآن و عترت در حرم آل الله شده است؛ تلاش مي شود نشر قرآن براي گروه هاي سني مختلفي انجام گردد که در اين راستا راه اندازي رواق کودک و رواق نوجوان و اجراي برنامه هاي مختلف ديني و قرآني براي اين گروه هاي سني در حال برگزاري است.
وي به فعاليت مرکز قرآن و حديث کريمه اهل بيت (س) اشاره کرد و گفت: در سال بيش از 18 هزار نفر در اين مرکز آموزش قرآن و معارف ديني مي بينند که بخش عمده اي از اين تعداد را بانوان تشکيل مي دهند.
حجت الاسلام والمسلمين احمدي با اشاره به برگزاري رشته هاي آموزشي مختلف در مرکز قرآن و حديث کريمه اهل بيت (س) افزود: در اين مرکز، دوره هاي روخواني، تجويد، حفظ، صوت و لحن قرآن، ترجمه و مفاهيم و... براي گروه هاي سني مختلف برگزار مي شود.
وي در پايان افزود: مسابقات قرآني استاني نيز در ايام دهه کرامت (29 و 30 مرداد) در حرم مطهر برگزار مي شود و علاقه مندان مي توانند در اين مسابقات نام نويسي و شرکت کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن