تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815718005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار منطقه شش کرج: پاکسازی محله 350 متری حصارک بالا آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


شهردار منطقه شش کرج: پاکسازی محله 350 متری حصارک بالا آغاز شد استان‌ها > البرز - شهردار منطقه شش کرج با حضور در محله موسوم به 350 متری واقع در حصارک بالا، به عوامل شهرداری ماموریت داد، ظرف یک هفته این محله را پاکسازی کنند.

اسماعیل حیدرپور/ خبرآنلاین البرز، عزیز صدرنژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین البرز که برای تهیه گزارش مردمی از مشکلات این منطقه به این محله رفته بود، گفت: اهالی به سکوی انباشت و بازیافت پسماند و نیز وجود نخاله و زباله و بوی نامطبوع ناشی از آن اعتراض دارند که در تلاش برای رفع این مشکل هستیم.
وی یادآور شد: البته این سکوی جمع آوری و بازیافت پسماند در یک زمین شخصی ایجاد شده که شهرداری بخش اعظم آن را پاکسازی کرده، اما لازم است برای خارج کردن این محله از وضعیت نامطلوب فعلی هماهنگی و توافق هایی صورت گیرد.
وی با اشاره به اینکه جمع آوری ماشین های فرسوده و اسقاطی در این محله برعهده شهرداری است که اجرای آن شروع شده، گفت: وجود این سکو و زباله در حالی است که یک مدرسه در نزدیکی آن واقع است، بنابراین علاوه بر پاکسازی، ایجاد فضای سبز و درخت کاری در ضلع شمالی آن در دستور کار شهرداری منطقه شش قرار دارد. تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز شهردار منطقه شش کرج هشدار داد: هرگونه بنایی که به صورت غیرمجاز و در دوران تصدی اینجانب در این منطقه ساخته شده، بدون ذره ای چشم پوشی تخریب و با متخلفان نیز برخورد قانونی می شود. محدودیت های راه های دسترسی صدرنژاد، کمبود و نبود راه های دسترسی منطقه شش کرج را یکی از عمده ترین مشکلات و موانع ذکر کرد و گفت: سه راه حیدرآباد، چهارراه میان جاده، عرض کم خیابان های ولیعصر (عج)، رجایی و ساسانی که از سمت شمال راه دسترسی ندارند، نمونه ای از این مشکلات به شمار می رود.
وی خاطرنشان کرد: در عین حال با حمایت و مساعدت های فراوان شهردار کرج و مصوبه شورای اسلامی، بنا داریم راه عریض خیابان ماهان و 45 متری و نیز جاده قدیم تا بیمارستان البرز را ادامه دهیم و در حال توافق با سپاه هستیم که خیابان منطقه گلدشت را به اتوبان وصل کنیم. مشکلات بودجه و درآمد شهردار منطقه شش شهرداری کرج گفت: کمبود اعتبار و ناکافی بودن منابع درآمدی در این منطقه شهرداری از دیگر مشکلاتی است که در روند عمران و آبادانی منطقه مانع ایجاد کرده، هر چند با تدابیر و مدیریت شهردار کرج این مشکلات رو به کاهش است. برخورد قاطع با متخلفان املاک قولنامه ای صدرنژاد با تاکید براینکه برای رفع مشکل املاک قولنامه ای برنامه ریزی اساسی صورت گرفته، افزود: برای حل و فصل بنیادی این مشکل دیرینه، هماهنگی و نظارت مهندس ناظر، سازنده، پلیس ساختمان و بخصوص رعایت دستورالعمل های شهرداری از ابتدا تا انتهای ساخت و ساز ضروری است و در غیر این صورت بناهای غیرمجاز تخریب خواهد شد.
وی تاکید کرد: بنابراین خرید و فروش املاک قولنامه ای یک تخلف قانونی است و هیچ بنگاه معاملاتی حق ندارد روی قولنامه ای که پایان کار ندارد، اقدام کند مگر اینکه از شهرداری استعلام شده باشد.
وی ادامه داد: بررسی ها نشان می دهد که 90 درصد اینگونه ساخت و سازها هیچ مشکل قانونی ندارند و فقط 10 درصد با اشکالاتی مواجه هستند، اما متاسفانه بخشی از آن 90 درصد هم ندانسته به روش های غیرمعمول و غیرقانونی دست می زنند، در حالی که اگر از راه قانون وارد شوند مشکلات زودتر و راحت تر حل می شود. بازداشت متخلف 6 میلیاردی صدرنژاد در پایان در مورد کارمندی که مبادرت به تخلف 6 میلیارد تومانی کرده بود نیز گفت: باید از دستگاه قضایی بخصوص دادستان کرج بخاطر برخورد قاطع با متخلفان تشکر و قدردانی کنم، چراکه اینگونه برخوردها در واقع کمک بزرگی به کارها و فعالیت های اجرایی شهرداری محسوب می شود.
وی یادآور شد: آن فرد که در بخش درآمد کار می کرد با صدور فیش های جعلی، 6 میلیارد اختلاس کرده بود که بازداشت و روانه زندان شد، ضمن اینکه پول های اختلاس شده نیز در حال استرداد است.  



کلید واژه ها: استان البرز -




دوشنبه 26 مرداد 1394 - 14:42:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن