تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814259816




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشريح تدوين سناريوي ۵ ساله براي جهش بخش تعاون در اقتصاد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۴۱ب.ظ)
تشريح تدوين سناريوي ۵ ساله براي جهش بخش تعاون در اقتصاد موج - ساير رسانه ها؛ معاون وزير کار با تشريح تدوين سناريوي ۵ ساله براي جهش بخش تعاون در اقتصاد، گفت: برنامه‌ريزي شده است تا سهم تعاون از اقتصاد در برنامه ششم از ۲۵ به ۱۵ درصد کاهش يابد.
مهر نوشت:
سيد حميد کلانتري، معاون وزير کار، درباره تدوين سناريوي ۵ ساله جهش بخش تعاون در اقتصاد، گفت: اين برنامه استراتژي جديد وزارت کار در حوزه تعاون تلقي مي‌شود و ما همه کارها را حول ۷ برنامه‌اي که در مسير پيشرفت تعاوني‌ها پيش‌بيني شده است، دنبال مي‌کنيم.
معاون وزير کار اظهار داشت: همچنين مذاکرات و برنامه‌ريزي‌ها از طريق دولت و خود بخش تعاون و همچنين از طريق استانداران را از همين مسير جلو خواهيم برد. ۷ برنامه تدوين شده را در واقع به عنوان علايمي در مسير کارمان قرار داديم تا در توسعه بخش تعاون، راه را گم نکنيم.
کلانتري خاطرنشان کرد: اين که در تعاون به دنبال چه چيزهاي مي‌گرديم را مبناي کارمان قرار داده‌ايم.
اين مقام مسوول در بخش تعاون درباره پيش‌بيني‌هاي صورت گرفته در برنامه ششم توسعه براي بخش تعاون و همچنين طرح کاهش سهم تعاون از اقتصاد از ۲۵ درصد برنامه پنجم به ۱۵ درصد برنامه ششم، افزود: پيشنهاد اين است که سهم تعاوني‌ها در برنامه ششم توسعه به ۱۵ درصد برسد.
وي با اشاره به اين که برنامه اين است که سهم تعاون از اقتصاد در يک دوره ۱۰ ساله به ۲۵ درصد برسد، گفت: سهم ۲۵ درصدي نيازمند يکسري زيرساخت‌هايي بود که فراهم نبود و شرايط نظام اقتصادي و اعمال حمايت‌هايي که براي بخش تعاون در قالب اصل ۴۴ قانون اساسي ديده شده بود، به نتيجه نرسيد.
اين مقام مسوول در وزارت کار با تأکيد بر اين که در قالب اصل ۴۴ تمهيدات خوبي براي جهش بخش تعاون در اقتصاد پيش‌بيني شده بود، اظهار داشت: اگر تمامي موارد ديده شده براي توسعه بخش تعاون محقق مي‌شد، مي‌توانستيم يک تحرک و پويايي مناسبي را در اين بخش شاهد باشيم.
کلانتري اظهار اميدواري کرد: ملاحظاتي که در ۴۹ برنامه و ۷ راهبرد براي توسعه بخش تعاون پيش‌بيني شده است، محقق شود و بتواند نقش دستگاه‌هاي مختلف و بخش‌هاي گوناگون را براي توسعه تعاون در اقتصاد فراهم کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن