تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813061354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه خدمات روبنايي مسکن مهر با واگذاري زمين‌ به بخش خصوصي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۴۹ب.ظ)
ارائه خدمات روبنايي مسکن مهر با واگذاري زمين‌ به بخش خصوصي موج - ساير رسانه ها؛ يک کارشناس پيشنهاد کرد: دولت با واگذاري زمين‌هاي خود به بخش خصوصي، از آن‌ها بخواهد خدمات روبنايي مسکن مهر را ارائه کنند.
ايسنا نوشت:
محمد عدالت‌خواه، کارشناس مسکن، اظهار کرد: اگر قرار است مسکن مهر در جاهايي متوقف شود دولت مي‌تواند زمين‌هاي تجاري خود را به قيمت روز تهاتر و به مزايده بگذارد و کساني که برنده مي‌شوند خدمات روبنايي مسکن مهر را ارائه کنند.
وي افزود: هر طرحي در خصوص مسکن نمي‌تواند با ناديده گرفتن مسکن مهر اجرا شود. درست است که ايرادات مسکن مهر کم نبود، اما؛ به هرحال اقدامي است که انجام شده و رها کردن آن منجر به هدر رفت هزينه‌هاي ملي مي‌شود.
اين کارشناس مسکن با اشاره به طرح جامع مسکن که از سوي دولت مطرح شده، گفت: همه منتظر هستند تا دولت طرح جامع مسکن را که قرار است با نظرات کارشناسان و مردم اصلاح شود، رونمايي و براي تصويب به مجلس ارائه کند. البته اين طرح بعد از 10 سال مجددا مطرح شد و تقريبا همان اکيپ سابق دارند کار را پيش مي‌برند که به نظر مي‌رسد بدون اشکال هم نيست.
به گفته عدالت‌خواه، کارشناسان و دانشگاهيان از جمله دانشجويان دانشگاه شريف ايرادتي به طرح جامع مسکن وارد کردند، اما؛ نکته اين است که انتقادات و پيشنهاد‌هاي بايد در سايت وزارت راه و شهرسازي به صورت شفاف گذاشته شود تا مردم و کارشناسان در جريان قرار گيرند و بتوانند در اصلاح مشکلات مشارکت کنند. متأسفانه بعضا مسوولين سعي مي‌کنند خودشان انتقادات را بگيرند و با معدود کارشناسان دور و برشان مشکلات را رفع کنند.
اين کارشناس مسکن با تأکيد بر ضرورت پايان پروژه نيمه‌تمام مسکن مهر گفت: دولت چندين بار گفته به تعهدات مسکن مهر عمل مي‌کند، اما؛ عملا روي آنتن فقط مشکلات مسکن مهر را عنوان و از قابل‌اجرا نبودن آن صحبت مي‌کنند، در حالي که مسکن مهر با تمام مشکلاتش بايد اصلاح و شفاف به مردم پاسخ داده شود.
وي خاطرنشان کرد: اين‌که از يک طرف بگوييم مسکن مهر متقاضي ندارد و از سوي ديگر پروژه ساخت شهرهاي جديد را دنبال کنيم تناقض در حرف و عمل را مي‌رساند، مثلا؛ در حالي که مسکن مهر همدان روي دست مانده و متقاضي ندارد، ساخت شهر جديد «حورا» در 20 کيلومتري همدان در جريان است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن