تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814811664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمبود محيط بان از مشکلات محيط زيست کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۵۱ب.ظ)
کمبود محيط بان از مشکلات محيط زيست کشور است موج - رئيس سازمان حفاظت محيط زيست گفت: براساس رايزني‌هاي انجام شده با دولت و سازمان دامپزشکي و با توجه به اهميت حفظ مناطق حفاظت شده کشور، واکسيناسيون دام‌هاي مجاور اين مناطق در اولويت قرار مي‌گيرد.
به گزارش خبرگزاري موج، معصومه ابتکار در بازديد از منطقه هفتاد قله اراک اظهار داشت: بر اساس رايزني‌هاي انجام شده با دولت و سازمان دامپزشکي و با توجه به اهميت حفظ مناطق حفاظت شده کشور، واکسيناسيون دام‌هاي مجاور اين مناطق در اولويت قرار مي‌گيرد تا حتي الامکان از بروز بيماري‌هاي واگير و تلفات حيات وحش در اين مناطق کاسته شود.

کمبود محيط بان از مشکلات محيط زيست کشور است
رئيس سازمان محيط زيست کشور گفت: ما در مناطق مختلف کشور با کمبود محيط بان روبه رو هستيم به طوري که در هر ده هزار هکتار يک محيط بان بيشتر نداريم.
ابتکار با اشاره به لزوم استفاده از روش‌هاي مدرن به منظور بالايش مناطق حفاظت شده کشور اظهار داشت: به سبب وجود مشکل کمبود نيروي محيط بان ما سعي داريم که با استفاده و بهره گيري از ابزارهاي نوين و پهپاد، وضعيت مناطق حفاظت شده را بررسي و ارزيابي کنيم.
وي افزود: در اين راستا تفاهم نامه اي با وزارت دفاع در ارتباط با توسعه مانيتورينگ مناطق حفاظت شده کشور انجام شده تا بايش دقيقي از مناطق حيات وحش در مسير اهداف حفاظت از محيط زيست انجام دهيم.
رئيس سازمان محيط زيست کشور تصريح کرد: در راستاي دستيابي به همين اهداف، در سال گذشته ۸۵۰ نفر توسط سازمان محيط زيست، تحت آموزش‌هاي مدرن و به روز دنيا قرار گرفتند.
ابتکار با اشاره به ديگر برنامه‌هاي بيش روي سازمان محيط زيست کشور گفت: ورود اسب به يگان محيط زيست و آموزش نيروهاي انساني محيط بان به اصول اسب سواري از جمله اقدامات بيش رو در آينده است.
رئيس سازمان محيط زيست کشور افزود: در ارتباط با مهار طاعون هفتاد قله سازمان دامپزشکي کشور به صورت جدي اين موضوع را دنبال و همکاري کرده است.
تلف شدن ۴۰۰ رأس کل و بز در هفتادقله بر اثر بيماري طاعون نشخوارکنندگان
وي تصريح کرد: در راستاي مهار طاعون نشخوارکنندگان هفتادقله اقداماتي نظير جمع آوري لاشه‌ها، ضدعفوني آبشخورها، واکسينه کردن دام‌هاي منطقه و مناطق اطراف و بهره گيري از کمک سازمان هاي مردم نهاد در پايش منطقه در دستور کار قرار گرفت.
ابتکار با اشاره به آمار تعداد تلفات حيات وحش هفتادقله گفت: با شيوع بيماري طاعون در منطقه هفتاد قله تاکنون تعداد ۴۰۰ رأس کل و بز در اين منطقه تلف شدند و بايد گفت قطعي‌ترين راه مقابله و جلوگيري از سرايت و گسترش آن تنها واکسينه کردن دام‌ها است.
رئيس سازمان محيط زيست کشور افزود: در بحث واکسيناسيون دام‌ها بر اساس رايزني‌هايي که در دولت داشتيم مقرر گرديده که اولويت با مناطق حفاظت شده کشور باشد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن