تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814235616




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاشیان: نمی‌دانم چرا برخی دلواپس هستند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
کفاشیان: نمی‌دانم چرا برخی دلواپس هستند




علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال کماکان در حال پاسخگویی درباره مرخصی کارلوس کی‌روش است.





ایران ورزشی: علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال کماکان در حال پاسخگویی درباره مرخصی کارلوس کی‌روش است. او علاوه بر صحبت درباره کی‌روش، باید درباره سایر مسائل پیرامونی فدراسیون فوتبال و تیم ملی اظهارنظر کند.

مرخصی کی‌روش

می‌دانم دلتنگ کی‌روش شده‌اید!سرمربی تیم ‌ملی در حال‌ حاضر در مرخصی به سر می‌برد و امروز (یکشنبه) ‌وارد مالزی می‌شود تا در اجلاس AFC حضور پیدا کند و پس از آن نیز در تاریخ دوم شهریور ماه به ایران باز می‌گردد. نمی‌دانم چرا مرخصی کی‌روش سبب دل نگرانی برخی‌ها شده است. کی‌روش به صورت مداوم با ایران در تماس است و برنامه‌های ملی‌پوشان را پیگیری می‌کند.

قطع همکاری کی‌روش با تیم امید

در مورد جزییات این موضوع اطلاع دقیقی ندارم اما هر زمانی نیاز باشد، از کی‌روش می‌خواهیم تا به تیم امید کمک کند و مشکلی در این خصوص وجود نخواهد داشت.

غیبت مربیان تیم ملی در بازی‌های لیگ

شاید هوا گرم بوده که آنها نتوانسته‌اند به ورزشگاه بروند!

اسلامیان و تیم ملی

از اسلامیان خواستیم تا با کی‌روش هماهنگی لازم را داشته باشد و بر امور مربوط به تیم ملی نظارت کامل را داشته باشد. در خصوص مباحث اقتصادی نیز قرار شده است تا وی کمک‌های زیادی به تیم ملی انجام دهد، ضمن اینکه ما هر زمان که از اسلامیان درخواست کرده‌ایم او برای کمک به تیم ملی پیش قدم شده است.

دستگردی، ایران و عراق!

زمانی که تیم ملی عراق به ایران سفر می‌کند، ملی‌پوشان ما در ایران حضور ندارند. البته ما به جز دستگردی مجموعه‌های دیگری را نیز مانند تختی و راه‌آهن در اختیار داریم که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم.

بازی با نروژ

هنوز بازی با تیم ‌ملی نروژ نهایی نشده است و تفاهمی در این زمینه صورت نگرفته است. رییس فدراسیون نروژ ضمن اهدای پیراهن امضا شده این کشور به بنده در نامه‌ای خواستار همکاری‌های دو فدراسیون و برگزاری دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و نروژ شده است که هنوز در مورد تاریخ برگزاری این دیدار بررسی و جمع‌بندی به عمل نیامده است.

سرمربیگری خسوس در فوتسال

ایشان اعلام آمادگی کرده‌اند که مجددا عنوان سرمربیگری تیم ‌ملی فوتسال را بر عهده بگیرند و در جا‌م جها‌نی و جام ملت‌های آسیا نیز عهده‌دار سمت سرمربیگری تیم ملی فوتسال باشد. البته ما اعتقاد داریم اگر خسوس سرمربی تیم ملی فوتسال شود باید در رقابت‌های آسیایی عنوان نخست و در جا‌م جها‌نی در بین چهار تیم برتر قرار بگیریم. رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل در ادامه درباره روند تعیین سرمربی تیم ‌ملی فوتسال نیز، خاطر‌ نشان کرد: «ابتدا کمیته‌ فنی و توسعه فدراسیون شخص مورد نظر را به هیات رییسه معرفی می‌کند و پس از آن در مورد انتخاب سرمربی تصمیم‌گیری صورت می‌پذیرد.»

کمیته فوتسال آسیا

این مساله اختیارش با کنفدراسیون فوتبال آسیا است اما از توانمندی‌های ترابیان حتما استفاده می‌کنیم و نگران نباشد از او استفاده می‌کنیم.

پول‌های بلوکه شده

ما این پول‌ها را از پیش خرج کرده‌ایم. مجموع این پول‌ها پنج میلیون و 300 هزار یورو است که یک میلیون آن را گرفته‌ایم و حدود چهار میلیون آن باقی‌ مانده است. این پول‌ها به حساب سفارت‌های ایران در کشورهای مختلف واریز شده است و البته ما یک میلیون دلار پول بلوکه شده داریم که در اختیار آمریکا است. از این چهار میلیون دلار بخشی مربوط به هزینه‌های کادر فنی است و بخشی دیگر نیز مربوط به مخارج گذشته می‌شود.

کفاشیان در ادامه صحبت‌های خود در پاسخ به این سوال که پول‌های بلوکه شده به حساب فدراسیون واریز می‌شود یا وزارت ورزش و جوانان نیز، تصریح کرد: «این پول‌ها به صورت مستقیم به حساب فدراسیون فو‌تبا‌ل واریز می‌شود.»

او در مورد اینکه پول‌های بلوکه شده ایران به صورت کامل چه زمانی به ایران باز می‌گردد، اظها‌ر کرد: «یا فردا یا هفته‌ دیگر یا یک ماه دیگر یا شش ماه دیگر!»

مشکل با دولت

جهانیان عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال گفته دولت با کفاشیان مشکل دارد و این مساله بر روند نتیجه‌گیری استقلال تأثیرگذار بوده اما باید بگویم ما هیچ مشکلی با دولت نداریم و اتفاقاً دولت تدبیر و امید کمک زیادی به فدراسیون فوتبال کرده است. اینکه استقلال باخته به من چه ربطی دارد؟!

مجمع فدراسیون فوتبال

مجمع عادی و سالیانه فدراسیون فوتبال مهر یا آبان ماه امسال برگزار می‌شود اما زمان قطعی آن مشخص نشده است. قرار است شهریور ماه امسال حسابرسی‌های مالی فدراسیون انجام شده و سپس در خصوص زمان دقیق برگزاری مجمع عادی فدراسیون فوتبال تصمیم گیری کنیم.

ناکامی پر‌سپولیس و استقلال

نگران وضعیت این دو تیم نباشید. هم پر‌سپولیس و هم استقلال تیم‌های خوبی هستند و جزو وزنه‌های فو‌تبا‌ل ایران به شمار می‌آیند.

تست توپ و صندلی ورزشگاه‌ها

باید استانداردها رعایت شود تا پس از آن با مشکلی روبه‌رو نشویم. استانداردها باید رعایت شود. توپ‌ها را دادیم تست بکنند تا کسی جرات نکند اگر توپش گل نشد از توپ‌ها ایراد بگیرد.






تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن