تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816926921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوکمپ در انتظار معجزه


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
نوکمپ در انتظار معجزه




بارسلونا برای اینکه بتواند سوپرجام اسپانیا را به چهار عنوان قهرمانی خود در سال 2015 اضافه کند و باخت صفر-4 جمعه شب در سن‌مامس را جبران کند، نیاز به یک معجزه دارد.





ایران ورزشی: بارسلونا برای اینکه بتواند سوپرجام اسپانیا را به چهار عنوان قهرمانی خود در سال 2015 اضافه کند و باخت صفر-4 جمعه شب در سن‌مامس را جبران کند، نیاز به یک معجزه دارد. گل خار‌ق‌العاده میکل سن‌خوسه و هت‌تریک آریتس آدوریس باعث شد کاتالان‌ها بعد از هشت سال برابر تیمی اسپانیایی با چهار گل شکست بخورند ضمن اینکه بعد از 14 سال این تیم در دو بازی متوالی چهار گل خورد. اما در میان بازیکنان بارسا این باور وجود دارد که تیم می‌تواند با تمام قوا برابر هواداران و در ورزشگاه خانگی این شکست را تلافی کند که در نوع خود اتفاقی منحصر به فرد است. جرارد پیکه در توییتر خود نوشت: «90 دقیقه، نوکمپ، من باور دارم.»

لوییس انریکه مربی تیم که تصمیمش برای استراحت دادن به جرارد پیکه، سرخیو بوسکتس، ایوان راکیتیچ و آندرس اینیستا با انتقادات زیادی مواجه شد بیش از همه باور دارد و بعد از بازی گفت اگر یک تیم باشد که بتواند این باخت را جبران کند، بارسا است.

باور بارسا به این دلیل است که سابقه خوبی دارند. در سوپرجام سال 2010 تیم ضعیف‌شده بارسا بازی رفت را یک-3 به سویا باخت اما در دیدار برگشت هت‌تریک لیونل مسی تیم را به برد صفر-4 سوق داد.

نیمار و خوردی آلبا به ترتیب به دلیل بیماری و مصدومیت همچنان نمی‌توانند بازی کنند اما لوییس انریکه می‌تواند از کلودیو براوو درون دروازه‌اش استفاده کند.

بازی بیلبائو در سن‌مامس استثنایی بود هرچند این تیم هم چهار بازیکن اصلی خود را نداشت. ایناکی ویلیامز، آندر ایتوراسپه، میکل ریکو و ایکر مونیاین احتمالا در بازی امشب در نوکمپ هم غایب خواهند بود. پیروزی بیلبائو در مجموع دو دیدار به 31 سال بی جامی این تیم پایان می‌دهد ضمن اینکه می‌توانند انتقام سه باخت در فینال جام حذفی هفت سال اخیر و همچنین شکست در سوپرجام سال 2009 را از آبی اناری پوشان بگیرند.

هواداران هم باید جوی فوق‌العاده ایجاد کنند تا بارسا با دست پر میدان را ترک کند و برای سفر به ژاپن در ماه دسامبر برای فتح ششمین و آخرین جام یعنی جام جهانی باشگاه‌ها انگیزه داشته باشد.

درست است که بارسلونا هیچ گاه نتوانسته باخت صفر-4 را در دیدارهای رفت و برگشت جبران کند اما این تیم تا به حال هشت بار چهار گل یا بیشتر به بیلبائو زده بدون آنکه گلی بخورد. در فصل 2015-2014 نیز در لیگ و جام حذفی هشت بار بارسلونا با چهار گل یا بیشتر اختلاف رقبای خود را شکست داده و این به هواداران و تیم امید می‌دهد.






تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن