تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815014431




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماهيني: استيلي نمي تواند معجزه کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۲۰ب.ظ)
دليل رفتن قلعه نويي از ملوان فقط پول نبود ماهيني: استيلي نمي تواند معجزه کند موج - گروه ورزش:
به گزارش خبرگزاري موج، ملوان با قلعه نويي هم نتوانست ادامه دهد تا اين بار قرعه هدايت قوهاي سپيد انزلي به حميد استيلي زده شود. حسين ماهيني، بازيکن ملوان، معتقد است بودن قلعه نويي در اين تيم خيلي مي توانست کمک کند اما استيلي هم از سطح فني بالايي برخوردار است اما احتياج به زمان دارد. اين بازيکن در اين بين اشاره اي هم به شرايط پرسپوليس داشت و اينکه اگر هواداران به برانکو فرصت دهند قطعا سرخپوشان را به شرايط آرماني باز مي گرداند.

با تغيير دوباره کادر فني ملوان شرايط ملوان براي بازي با استقلال اهواز چگونه است؟
فعلا که با رفتن امير قلعه نويي و آمدن حميد استيلي زير نظر ايشان دو جلسه تمرين را برگزار کرديم تا خودمان را براي بازي با استقلال اهواز آماده کنيم.

فکر مي کني اين جا به جايي هاي زياد مربي در ملوان نهايت چه سرنوشتي را براي اين تيم رقم خواهد زد؟
همه مي دانند که ابتدا مسوولان باشگاه به دنبال آوردن دايي بودند که نشد و امير قلعه نويي آمد. بعد از آن هم که اين مربي يکي، دو هفته کار کرد و با نرسيدن پول از اين تيم رفت و حالا حميد استيلي آمده است. مسايلي که باعث شده تيم از نظر بدني آماده نباشد و با تاخير در شروع تمرينات از ديگر تيم ها عقب باشيم. من حميد استيلي را مي شناسم و مي دانم که چه مربي با دانش فني بالايي است اما هواداران ملوان بايد به او فرصت بدهند. اين يک عرف است که مربي تازه وارد چندين هفته فرصت زمان دارد تا تيم را به خواسته هاي فني خودش نزديک کند. به هرحال در اين بازي برابر استقلال اهواز تمام تلاش خودمان را مي کنيم تا با کمک بازيکنان خوب ملوان که يک جا جمع شدند با آناليز حريف بتوانيم نتيجه لازم را بگيريم.

فکر مي کني واقعا استيلي با کارنامه نه چندان موفق در تيم هاي قبلي اش بتواند به عنوان يک مربي غيربومي در ملوان نتيجه بگيرد؟
گفتم ايشان از نظر فني بالاست اما به فرصت و زمان احتياج دارد. بهترين مربي جهان را که الان بياوريم با اين وضعيت نمي توان از او انتظار معجزه داشت. ملوان من را ياد پرسپوليس مي اندازد که در عرض يک سال سه مديرعامل عوض کرد. اميدوارم که اين روند تغيير مربي در ملوان به يک عادت تبديل شود و اين تيم مثل پرسپوليس بابت اين موضوع بي ثباتي آسيب نبيند.

اما بايد قبول کرد اعتبار قلعه نويي و تجربه او روي نيمکت ملوان سنگيني بيشتري داشت. واقعا چرا شرايط حضور او را فراهم نکردند؟
قطعا همين طور است و امير قلعه نويي از تجربه بسيار بالايي در زمينه مربيگري برخوردار است و اثبات اين ادعا هم عناوين و افتخاراتي است که او با استقلال و سپاهان به دست آورده است. با اين همه ملوان بعد از سال ها بازيکنان خوب و باتجربه اي را دور خودش جمع کرده است و اگر يک مربي خوب از ابتدا بالاي سر آنها بود شک نکنيد اين ملوان مي توانست به راحتي براي کسب سهميه بجنگد. عمده مشکل ملوان که از نظر امکانات بسيار ضعيف است مباحث مالي است. بچه ها از سال گذشته 50، 60 درصد از پول هاي خودشان را نگرفته اند. مشکل قلعه نويي فقط پول نبود و واقعا تيم از نظر امکانات نرم افزاري و سخت افزاري مشکل داشت. از الان ملوان 5، 6 هفته زمان نياز دارد تا با حميد استيلي به مرز آمادگي برسد.

پس دنيامالي هم که مي گفتند حرفش حرف است، نتوانست کاري از پيش ببرد؟
آقاي دنيامالي در انزلي آدم بزرگي است و از احترام زيادي برخوردار است. من با بچه ها که صحبت مي کردم همه روي ايشان نظر مثبت داشتند. به هرحال شک ندارم که ايشان هم همه تلاش خودشان را کردند تا قلعه نويي بماند اما اميدوارم که حالا او رفته امکانات لازم را در اختيار استيلي بگذارند تو او بتواند به اين تيم سروسامان بدهد.

البته يک خوش شانسي داريد که قرار است ليگ به خاطر تيم ملي تعطيل شود؟
خدا را شکر اين يک اتفاق خوب است و اين زمان فرصت کافي را در اختيار ملوان قرار مي دهد تا با برنامه هاي کادرفني جديد بتواند هماهنگ شود و از نظر بدني به مرز آمادگي برسد.

نظرت درباره تغيير رويکرد نيمکت ملوان از آبي به قرمز چطور است؟
مردم ملوان نشان دادند که فقط به تيم شهر خودشان فکر مي کنند و اصلا توجهي به قرمز و آبي ندارند. براي آنها موفقيت ملوان مهم است و اميدوارم که با آمدن حميد استيلي اين اتفاق بيفتد و شاهد خوشحالي هواداران باشيم.

با اين شرايط فکر مي کني بتوانيد استقلال اهواز را شکست دهيد؟
قرار است قبل از بازي تيم استقلال اهواز را آناليز کنيم چون شناخت زيادي از اين تيم نداريم. با اين همه خيلي خوشحالم که استقلال اهواز بعد از سال ها دوباره به ليگ برتر برگشته و خاطرات خوب گذشته ام را که 5 سال در اين تيم بازي مي کردم را زنده کرد.

اين حرف تو پرسپوليسي ها را با توجه به اينکه خودت را طرفدار و علاقه مند به اين تيم مي داني، ناراحت نمي کند؟
طرفداران پرسپوليس مي دانند که من قرمز هستم و اين خاطره اي که گفتم مربوط به زماني بود که در اين تيم بازي مي کردم و اين ربطي به اين که من علاقه مند به پرسپوليس هستم ندارد. من الان در ملوان هستم اما پرسپوليسي هستم.

در اين خصوص عملکرد تيم پرسپوليس را تا حالا چطور ارزيابي مي کني؟
پرسپوليس از کادرفني و بازيکنان خوبي بهره مي برد. اين تيم امسال حسابي جوان شده و به نظر من يک مقدار بايد به برانکو فرصت داد. از حالا زود است تا با دو بازي بخواهيم روي اين تيم فشار بياوريم و موجي از انتقادات را راهي کادرفني و بازيکنان کنيم. هواداران منتظر باشند چون بدون شک اين تيم به شرايط آرماني بازخواهد گشت.

با توجه به اينکه برخي بازيکنان سرباز در حال خريدن خدمت خودشان هستند، تو قصدي براي اين کار و بازگشت به پرسپوليس نداري؟
چون من از سال گذشته به ملوان آمدم زمان زيادي از خدمتم باقي نمانده و امسال تمام مي شود. به همين خاطر اين کار را نمي کنم و در ملوان خواهم ماند.

تهيه و تنظيم: سيد ياسر رضوي













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن