تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 14 خرداد 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

طراحی سایت تهران سایت

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800179154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقرار پدافند هوایی در3600مرکز حساس کشور/صدای نفس دشمنان را می شنویم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سرتیپ اسماعیلی عنوان کرد: استقرار پدافند هوایی در3600مرکز حساس کشور/صدای نفس دشمنان را می شنویم خبرگزاری پانا: قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در مراسم اختتامیه هشتمین اردوی ملی پیشاهنگان پیشتاز و فرزانه گفت: فرهنگیان کشور به راستی که سربازان خط مقدم جبهه جنگ نرم در مقابل دشمنان هستند.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۶ مرداد ساعت 09:45

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در آئین اختتامیه هشتمین اردوی ملی مربیان پیشاهنگ سازمان دانش آموزی که شب گذشته 25 مرداد در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد اظهار داشت: به راستی که فرهنگیان سربازان واقعی عرصه دفاع نرم در جبهه های جنگ نرم هستند. این اردو و لحظاتی اجرا شد برنامه پرمغز و مفرحی بود و ویژگی بارز آن لباسهای هماهنگ و نظم خاصی بود که در این اردو حاکم بود.

رییس قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ادامه داد: اردوی ملی مربیان پیشاهنگ پیشتاز دو مزیت خوب دارد ، مزیت اول از نظر کمی است یعنی هماهنگی بین اعضا است و همچنین از بعد کیفی حضور 30 درصد از افراد پیشکسوت و 70 درصد از جوانان در این دوره است. می توانم این قول را بدهم که به منظور ارتقای مهارتهای دفاعی پدافند عامل و غیرعامل، بدون هزینه کلاس هایی را برای شما برگزار کنیم.

امروز خاکریز اصلی ما دفاع هوایی است
وی گفت: امروز خاکریز اصلی ما در مقابل دشمنان دفاع هوایی است بنابراین لازم است تا پدافند هوایی در اولویت باشد .

رییس قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) به حملات هوایی آل سعود به یمن اشاره کرد و گفت: اگر مردم غیور یمن که مقابل رژیم غاصب ال سعود ایستادگی و دفاع می کند توان دفاعی مناسب داشت می توانست پوزه آنها را خیلی زود به زمین بزند.

این اردوها زمینه ساز آمادگی دفاع نظامی است

اسماعیلی ادامه داد: این اردوها زمینه ساز آمادگی لازم برای دفاع نظامی است که معلمان و مربیان وظیفه سنگینی را در زمینه تعلیم و تربیت کشور برعهده دارند.

50نقطه پدافند هوایی قبل از انقلاب

وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب با وجود اینکه رژیم طاغوت ژاندارم منطقه به حساب می آمد اما دشمنان، تسلیحات نظامی را به ایران می فروختند که 10 سال عقب تر از تکنولوژی روز بود و تنها 50 نقطه ایران پدافند هوایی داشت.

400نقطه پدافند هوایی بعد از انقلاب
قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) تصریح کرد: ما پس از پیروزی انقلاب که دشمنان حتی یک حلقه سیم خاردار هم به ما نمی فروختند توانستیم این میزان را به 400 نقطه افزایش دهیم و در عملیات غرور آمیز والفجرهشت ، 80 فروند از هواپیماهای دشمن را زمین گیر کردیم.

شهدا با تلاش های معلمان به آن جایگاه رسیدند
وی خاطرنشان کرد: در بین شهدای جنگ تحمیلی افراد با سنین مختلف حضور داشتند و همه این افراد در آموزش های ناب اسلام و شما معلمان که شغلی انبیا گونه دارید قرار داشتند و امیدواریم با تلاش شما بتوانیم زمینه ساز تعالی اسلام ایرانی و ایران اسلامی باشیم.

اسماعیلی گفت: اکنون حدود 3600 نقطه از مراکز حساس مانند پالایشگاه ها، سدها ، نیروگاه ها و مناطق حساس حکومتی و نظامی ما دارای پدافند هوایی هستند.
توان بالای ایران
رییس قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) به دستاوردهای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آن هم با تکنولوژی و توان بومی اشاره کرد و ادامه داد: ما هم اکنون راداری را ساخته ایم که تا 3 هزار کیلومتر را حس می کند یعنی اکنون ما صدای نفس دشمنان را احساس می کنیم . این رادار آنقدر قوی و غرورآفرین است که طبق نظر سازمان هوانوردی ایکائو EKO که مرکز آن در کانادا قرار دارد و این کشور مخالف مذاکرات 5+1 بو اعلام کرد آسمان جمهوری اسلامی ایران امن ترین آسمان خاورمیانه است و این چنین است فرزندانی که به دست شما معلمان تربیت شده اند. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن