تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بسم اللّه‏ را قرائت كنى، فرشتگان، تا بهشت تو را حفظ مى‏كنند و آن شفاى هر در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815075272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تندیس شش سردار شهید دفاع مقدس در شهرکرد نصب می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: تندیس شش سردار شهید دفاع مقدس در شهرکرد نصب می شود استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری از نصب تندیس شش سردار شهید دوران دفاع قدس استان همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرکرد خبرداد.

به گزارش ایرنا، سردار پاسدار رضا محمدسلیمانی  در نشست برنامه ریزی کنگره ملی شهدای استان افزود: فضاسازی برای برگزاری هرچه باشکوه تر کنگره ملی شهدا از اهمیت بالایی برخوردار است و در همین راستا تندیسها و نمادهای شهدای استان در شهرکرد و سایر مراکز شهرستانها نصب می شود.
وی ادامه داد: در همین راستا با فعالیت 24 کمیته و برگزاری جلسات متعدد آمادگی لازم برای برگزاری کنگره ملی شهدای استان ایجاد شده است.
وی تصریح کرد: همچنین تاکنون 500 هزار سند از اسناد شهدای شناسایی شده در استان جمع آوری شده است.
محمدسلیمانی از تالیف 105 عنوان کتاب مرتبط با شهدای استان خبرداد و گفت: سعی بر این است این تعداد به 150 عنوان کتاب افزایش یابد که تعدادی از این آثار فاخر در دیدار با مقام معظم رهبری تقدیم معظم له می شود.
فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به همکاری و مشارکت نهادهای استان در برگزاری این کنگره، افزود: امید می رود با این همت و همکاری شاهد وقوع یک رویداد مهم فرهنگی در استان باشیم.
گفتنی است که  کنگره ملی شهدای استان چهارمحال و بختیاری 15 مهرماه سال جاری در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می شود.



دوشنبه 26 مرداد 1394 - 09:34:43





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن