تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817060065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقال واقعیت توسط خبرنگاران موجب تحول و پیشرفت جامعه می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خمین: انتقال واقعیت توسط خبرنگاران موجب تحول و پیشرفت جامعه می شود خبرگزاری پانا: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خمین گفت: هر گونه تحول و پیشرفت در یک جامعه به شناخت واقعیت بستگی دارد که باید در انتقال واقعیت خبرنگاران و اصحاب رسانه تمام تلاش خود را به کار گیرند تا اخبار و رویدادها به درستی انعکاس پیدا کند.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۶ مرداد ساعت 08:03

خبرگزاری پانا+انتقال واقعیت توسط خبرنگاران موجب تحول و پیشرفت جامعه می شود

به گزارش خبرنگار پانا، محمد علی گودرزی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: هرگونه تحول، پیشرفت و پسرفت در جامعه حاصل انتقال اطلاعات به مسئولان است که این اطلاعات باید به صورت صحیح در دسترس آنان قرار گیرد.
وی افزود: یک گزارش و خبر صحیح می تواند تاثیر زیادی بر تصمیم گیری مسئولان داشته باشد و از این رو کار مطبوعات و خبرگزاری ها در انتقال اطلاعات بسیار حساس است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خمین ادامه داد: اگر یک جامعه دارای قلم‌های انتقادی و پرسش‌گر نباشد قطعا یک نظام قانون‌مند و پاسخ‌گو را نمی‌توانیم شاهد باشیم و این در حالی است که بسیاری از مشکلات جامعه به وسیله مطبوعات و قلم‌های انتقاد‌گر برطرف می‌شود.
گودرزی بیان کرد: مطبوعات می‌توانند با بیان حقیقت، افکارعمومی جامعه را برای برطرف کردن یک مشکل بسیج کنند برای مثال مطبوعات و خبرگزاری‌ها می‌توانند در موضوع تغییر غیر مجاز کاربری اراضی کشاورزی با قلم انتقادی خود این موضوع و دادن پروانه‌های غیرمجاز را بررسی کرده و در راستای حفظ این منابع تلاش داشته باشند.
وی اضافه کرد: خبرنگاران باید در بیان خبر امانت‌داری را به طور کامل رعایت کنند، از صحت اخبار مطمئن بوده و سپس در جهت انعکاس آن اقدام کنند به طوری که یکی از مهم‌ترین وظیفه مطبوعات این است که مشکلات مردم را پیگیری کرده و حقوق مردم را از مسئولان مطالبه کنند که در این صورت نقش مطبوعات به طور دقیق احیا می‌شود.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خمین با اشاره به جایگاه فعالان عرصه رسانه و مطبوعات، ابراز داشت: کار در مطبوعات و فعالیت رسانه ای از تقدس بالایی برخوردار است، فعالیت در این عرصه اهمیت زیادی دارد و افرادی که در عرصه مطبوعات و خبررسانی فعالیت دارند باید از حریت برخوردار باشند.
گودرزی خاطرنشان کرد: در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 4 % در صد کاهش سرقت و 75% در صد کاهش تصادفات فوتی را داشتیم.
وی به عملکرد 5 ماهه نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: 10570 مورد تماس با 110 داشتیم که 4220 مورد تماس ها عملیاتی و پرونده تشکیل شد، 6350 مورد تماس ارشادی بود و توسط ماموران اعزامی در محل توجیه و مشکل 3900 نفر تماس به صورت حضوری در کلانتری ها رفع شد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خمین افزود: با توجه به اینکه 15 هزار موتور پلاک شده در خمین وجود دارد طی انجام طرح های مختلف در هر هفته، در طرح برخورد با موتورسواران متخلف با آنها برخورد جدی شد در همین راستا درهفته گذشته 143 دستگاه موتور سیکلت به پارکینگ منتقل شد این طرح ادامه دارد و باعث رضایتمندی مردم و کسانی که در تفرجگاه ها بسر می برند، شده است.
گودرزی ادامه داد: با همکاری اداره بهزیستی، معتادین پر خطر و متکدیان سطح شهر جمع آوری شده و به اردوگاه مرکزی اراک تحویل داده شدند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن